מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
הגיע וקבע שהמדחס לא תקין . בחור נחמד, הציע אופציות אבל לא היה משתלם. היה זמין בבחירת מקרר החדש.
הוא היה אחלה. גילה את התקלה אך המקרר עדיין באחריות חברה, אז הוא לא פתר אותה. המחיר שהוא גבה על ביקור היה קצת יקר בעיני.
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה ממש מהמם! התייחס מאוד נחמד, ועוד לפני שהגיע פרס את כל הקלפים על השולחן ביושר ולא התחייב שיצליח לבצע את התיקון, באמת מקסים!
ולדיסלב לא פתר את הבעיה בסופו של דבר מכיוון שיש אחריות ולא היה יותר מידי מה לעשות. סך הכל, הוא היה נחמד ואני מרוצה מהשירות שלו!
הגיע כי המקרר שלי הפסיק לקרר, בדק והיה אמין ואמר לי ללכת דרך החברה כי עדיין יש לי אחריות, גבה מחיר רק על הביקור.
היה ממש מצוין. בסופו של דבר לא תיקנתי את המכשיר,המדחס הלך ולא היה משתלם לתקן. אבל הוא היה אחלה ועשה רושם מעולה.
הוא היה מצוין, נחמד מאוד ומקצועי. הוא זמין מאוד.
הוא היה בסדר גמור, בחור טוב וניראה מקצועי.
אליאס נתן שירות בסדר. הוא היה מקצועי מאוד, אבל לקח מחיר גבוה מדי בעיניי ביחס לבדיקה שביצע.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.