מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 165 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מאוד אדיב אבל לצערי לא טיפל בתקלה כי זה היה מעל היכולות שלו והרצונות שלי. הייתי רוצה שהוא כן היה מתקן. הוא היה מאוד הוגן, כלומר המחיר היה סביר לחלוטין. הוא לא ניסה להשחיל דברים אלא היה אמין ויסודי. הוא לא חייב אותי על הניסיונות שלו.
בדיקת מדחס במקרר מחברת haier.
הוא בעל מקצוע אמין, הוא עשה עבודה טובה והסביר הכל, בסוף התיקון לא השתלם והחלטנו להחליף מקרר.
זאב היה מאוד אמין, בדק את המקרר ואמר שאין טעם לתקן. הוא הגיע ממש מהר ואני מרוצה ממנו.
מבחינת זמינות ענה באותו רגע וידע לתת מענה מתי יגיע. הגיע בזמן, עשה עבודה טובה אבל לא מצוינת לדעתי.
הוא היה אחלה.
היה מעולה! כל הכבוד על השירות! בחן ובדק יסודי לפני שהמליץ לנו שאין טעם לתקן. דאג גם להמליץ מה כדאי לקנות ולמה לשים לב.
הוא הגיע בזמן, עשה בדיקה ואיתר את התקלה אך לצערי התברר בהמשך שהאבחון לא היה מדויק. הוא טען שהבעיה הייתה במדחס, אבל הסתבר שזה לא היה מקור התקלה.
הוא היה בסדר גמור. המקרר הפסיק לקרר והייתה לו נזילה. צלצלנו אליו, הוא הגיע, פירק ובדק. החלטנו לקנות חדש, לכן הוא לא תיקן את התקלה.
הגיע וקבע שהמדחס לא תקין . בחור נחמד, הציע אופציות אבל לא היה משתלם. היה זמין בבחירת מקרר החדש.
הוא היה אחלה. גילה את התקלה אך המקרר עדיין באחריות חברה, אז הוא לא פתר אותה. המחיר שהוא גבה על ביקור היה קצת יקר בעיני.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.