מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 274 חוות דעת רלוונטיות
שלחתי לו תמונה, הוא הסביר שצריך לנתק את המקרר מהחשמל לרבע שעה והמקרר חזר לעבוד.
עזר לנו טלפונית והתקשר כמה פעמים. הוא נתן מעצמו והיינו ממש מרוצים. מגיע לו!
זאב היה מצוין, זמין, בא מהר ובזמן שביקשתי, לא ביקש סתם תשלום ונתן הדרכה. גם המחיר היה הוגן מאוד לדעתי.
שוקי היה בסדר גמור, למרות שהוא לא הצליח לתקן את התקלה אני הייתי מרוצה מהיחס והשירות שלו, הוא עבד יפה וניסה לתקן עוד כמה דברים במקרר. אני הייתי חוזר אליו.
הייתי מאוד מרוצה מאילן, הוא היה מאוד אמין, מקצועי, לקח מחיר מוצדק בעיניי וידע לתת פתרון מהיר לבעיה. אני בוודאות אמליץ עליו!
היה מצויין! מקרר סמסונג, פתר את הבעיה טלפונית.
עפיף אמר לי שאין למה להזמין אותו ושאני יכול לעשות משהו בעצמי והוא צדק, לא הייתי צריך להזמין ולשלם לו! אני הייתי מאוד מרוצה ממנו, הוא היה מספיק גלוי ופתוח כדי לעזור לי.
הוא היה על הכיפאק, פתר את הבעיה בטלפון.
המקרר שלנו הקפיץ את החשמל והפיל אותו. הוא נתן לי יעוץ בטלפון של כמה פתרונות אפשריים ואחד מהם באמת הייתה הבעיה ופתרתי אותה לבד בחינם. הוא גם אמר לי שהוא לא עובד באיזור שלי ואם אני רוצה הוא ימליץ לי על בעל מקצוע אצלי באיזור. הוא היה ממש בסדר.
הייתי מרוצה מאבי, הוא בן אדם מעולה והכל היה פיקס.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.