מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 80 חוות דעת רלוונטיות
הייתה תקלת מזגן אלקטרה אינוונטר 1:3 - כרטיס שרוף. שי מצא כרטיס חלופי (מה שלא היה פשוט), החליף, אבל הסתבר שגם המנוע גמור. היו סך הכל שני ביקורים. מאוד הוגן ושקוף. כשהבנו שייתכן וצריך להחליף/לתקן תשתית בבית (בגלל דליפות גז חוזרות), וגם התקנת מערכת שלמה - אמר שהוא מעדיף לא להתעסק בזה. אישית - מאוד מעריך את הכנות.
מקצועי, נחמד, והגון.
היה מצוין! לאחר גילוי הבעיה החשמלית, הזמנו חשמלאי. גיא הגיע לאחר מכן ללא עלות, ייעץ וטיפל. בסוף גילה שגם המדחס וגם הכרטיס נפגמו והמליץ לרכוש מזגן נוסף. הגיע ללא עלות, ייעץ והתקשר, אין מילים.
אחת היחידות לא עבדה והוא לא הצליח לאתר את הבעיה. הוא היה מאוד נחמד, ניקה את המזגנים ולקח מחיר מוזל, אבל בסוף הזמנתי טכנאי לפתור את זה ונשארתי עם הבעיה.
היה בעיניי ככה ככה. לא היה לו כלי עבודה לבדוק מה בדיוק התקלה והוא רצה להחליף חלק ולבדוק אם זה פתר את הבעיה. לדעתי אי אפשר להחליף מדחס ואולי זה יפתור את התקלה. כל חלק שמוחלף זה בסוף על חשבוני. בעיניי משהו היה לא טוב בשיטת העבודה בעיניי. העבודה לדעתי לא הייתה מקצועית. אין לו מתקן בדיקה. זה בשיטת ניסוי ותהייה על חשבון בעל הבית. לדעתי אי אפשר לעבוד ככה במזגנים. הוא לא עלה על התקלה ולקח כסף על הבדיקה. לבסוף הזמנתי טכנאי אחר של החברה והוא מצא בעיה קלה ותיקן אותה.
היה אחלה. אחרי הבדיקה בסופו של דבר החלטתי לפנות למתקין כדי לתקן אבל בסך הכל היה סבבה.
אמיר היה מקצועי, הוגן ונעים מאוד. אפילו המליץ שלא לתקן בגלל העלות הגדולה של הרכיב לעומת רכישת מזגן חדש.
בדיקת מזגן אינוורטר של אלקטרה עבור ניצולת שואה בהתנדבות.
אדיר הגיע 3 פעמים לקשישה כדי לתקן לה את המזגן והחליף מספר חלקים. הוא עשה את זה בסבלנות ענקית ומקצועיות ואנחנו מודים לו מאוד.
הוא אחלה והיה אצלנו יחסית הרבה זמן ככה שבאמת התרשמתי שהוא בודק מאד לעומק. אמר לבעלת הדירה שמשתלם יותר להחליף את המזגן.
הוא היה סבבה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.