מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 108 חוות דעת רלוונטיות
אני לא הייתי מרוצה! המקפיא לא תוקן והגיע לתיקון למרות שידע שיש בעיה לתקן בגלל האחריות. הוא בא לתיקון מקרר LG המקפיא לא מקפיא טוב, הגיע לתיקון לאחר שקיבל פרטים מדויקים על מהות התקלה, הגיע לתיקון אמר לי שהוא ניקה משהו והמקפיא עכשיו תקין, אבל צריך לבדוק לחצים במדחס אבל הוא לא יכול לבדוק מכיוון שזה יבטל את האחריות, לא ברור לי למה הוא הגיע וגבה תשלום אם הוא ידע שהוא לא יכול לטפל כראוי מכיוון שזה מבטל את האחריות, שורה תחתונה המקפיא לא תוקן.
הייתי מאוד מרוצה! מקפיא של מקרר LG הפסיק לעבוד. אלכס פתח את כל החלק האחורי, חיפש את מקור הבעיה ושלל מספר בעיות. בסופו של דבר הבין שכנראה שיש דליפה של גז באחד הצינורות הפנימיים, הוא הציע לתקן אבל אמר שאי אפשר לדעת כמה זמן זה יחזיק מעמד. לאחר חשיבה החלטנו לעזוב את זה ולקנות מקרר חדש. אלכס היה שירותי, אדיב, שמח לייעץ ולהסביר על יתרונות וחסרונות של כל מיני מקררים ששאלנו אותו עליהם. שילמנו רק על הבדיקה.
היה סבבה לגמרי! נדיר הציע למלא גז, כרגע הכל תקין.
היה מעולה!
היה מאוד טוב!
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! לצערי הוא לא יכל לתקן כיוון שהמדחס של המקרר עדיין תחת אחריות, אך הנחה אותי לאן להתקשר.
הקשישה תיארה שהמקפיא לא עובד יותר במקרר שלה, רותם היה אצלה ועשה בדיקה יסודית. בעצם הוא מצא שיש בעיה חמורה עם הצינור של הולכת הגז ושעדיף לה כבר לרכוש מקרר חדש. היא הייתה מאוד מרוצה ממנו וביקשה למסור: "הוא בחור מקסים, מאוד עדין ועשה עבודה לעילא ולעילא! אני ממש מרוצה!".
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
היה פשוט מעולה!
אליאס הגיע בדיוק מתי שאמר והוא בחור מקצועי ואמין.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.