עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

בניית גלריה מברזל

בניית גלריה מברזל נועדה לנצל חלל פתוח בבית בשביל להוסיף עוד חדר, גם בלי צורך בלבנים או בטון. הברזל נחשב לחומר חזק ויציב ולכן הוא מומלץ לבנייה של גלריה. בנוסף, בניית גלריה מברזל היא תהליך מהיר, שתוך פחות משבוע תוכלו לסיים. מה עוד חשוב לדעת כשבונים גלריה מברזל, האם צריך אישורים מיוחדים וכמה היא תעלה? בנינו לכם את כל חוקי הברזל לבניית גלריה, מוכנים?


שימושים והתאמות בבניית גלריה מברזל

בניית גלריית ברזל יכולה לשמש כמפלס נוסף בחנות, כמשרד למי שעובד מהבית, כפינת ישיבה או אחסון ואפילו כחדר שינה למתבגר שלכם.

אבל רגע לפני  שאתם בונים תוכניות באוויר, יש כמה פרמטרים כדי לבדוק האם גלריה מברזל מתאימה לכם:

 

חוקי ברזל לבניית גלריה

 

מאזניים  מידת העומס על הגלריה -  כדי לתכנן בצורה בטוחה את בניית גלריית הברזל, צריך לעשות הערכה מלאה. בדקו איזה חפצים היא צריכה להכיל, כמה אנשים ישתמשו בה ואם היא אמורה לשאת משקל כבד.

יש מסגרים שיתנו לכם אחריות על החוזק והקונסטרוקציה של הברזל, שתבטיח שהגלריה בטוחה לשימוש ולנשיאת משקלים כבדים.

נורה חשוב לדעת: גלריה מברזל עומדת בעומס של 25 קילו למטר. בכל מקרה, אנחנו ממליצים להתייעץ עם קונסטרוקטור, שייתן חוות דעת על הבנייה ויחשב את העומס והקונסטרוקציה הנכונה ביותר, במיוחד עבור מקרים של עומס חריג בכמות האנשים או החפצים שצפויים להיות על הגלריה.

אישור  אישורים לבניית גלריה על פי החוק, כדי לבנות גלריה מברזל, או מכל סוג אחר, תצטרכו להגיש בקשה להיתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, כדי לוודא שמבחינה בטיחותית הבנייה של הגלריה עומדת בכל התקנים, (אותם נפרט בפרמטר הבא). תוכלו להיעזר באדריכל או בקונסטרוקטור שיגישו את הבקשה לבניית הגלריה עבורכם.

 סרט מדידה   מידות הגלריה – כדי לבנות גלריה מברזל בבית, צריך גובה מינימלי לתקרה, כדי שיהיה מספיק מקום ללכת בשני המפלסים. גובה התקרה המינימלי לבניית גלריה מברזל הוא 4.60 מטר, וגובה הגלריה עצמה נע בין 2.05-2.20 מטר. בנוסף, יש תקני בטיחות למעקה ולמדרגות:

נקודה תקן המידות למעקה -  לפי התקן הישראלי, גובה המעקה תקני צריך לפחות 105 ס"מ והמרווח בין מוטות המעקה עד 8 ס"מ.

נקודה תקן המידות למדרגות - לפי התקן הישראלי, גובה מדרגות תקני מקסימלי הוא 17 ס"מ, ורוחב מדרגות תקני נע בין 28 - 30 ס"מ. 

שימו לב  שימו לב: האחריות שתקבלו על גלריה מברזל תהיה על תיקונים בגלריה בלבד, למשך 3 שנים. 

 

גלריה מברזל לחדר שינה

תהליך בניית גלריה מברזל

בנייה של גלריה מברזל כוללת כמה שלבים מרכזיים. חלק מהקונסטרוקציות של בניית גלריות מברזל נשענות בין שני קירות תומכים, וחלק מגלריות הברזל נשענות על עמודים מברזל במידה וצריך תמיכה נוספת.

אלו שלבי בניית גלריה מברזל:

 

אחד תכנון ומדידות השטח

בשלב הראשון של בניית גלריה מברזל המסגר יגיע אליכם לביקור, בו הוא ייקח מידות של השטח בו אתם מעוניינים לבנות את הגלריה. לאחר מכן הוא יבנה את תוכנית הבנייה והקונסטרוקציה של גלריית הברזל, ודרך גישה אל הגלריה.

דרך אגב, בשלב הזה יש לכם הזדמנות להיות יצירתיים, כיוון שמעבר לעמידות של הברזל, הוא גמיש ואפשר לייצר אותו בצורות מיוחדות, לצבוע אותו ואפילו לשלב איתו עץ או זכוכית. בניית גלריה מברזל עם שילובים של חומרים נוספים, בהחלט יכולה לשדרג את הנראות של הבית.

 

שתיים הכנת חלקי הברזל

 אחרי שהתוכנית מוכנה, המסגר יזמין את החומרים המתאימים לבניית הגלריה. בגלריה מברזל, הקונסטרוקציה נשענת על הברזל עצמו, אבל המדרך עצמו עשוי מלוחות עץ כדי שהרצפה לא תרעיש. במסגרייה, המסגר יכין את כל האלמנטים שצריך עבור גלריית הברזל: קונסטרוקציית הברזל, מעקות, ומדרגות.

כוכב טיפ מאיתנו: אם יש לכם מעט שטח, ואתם רוצים לנצל את כולו לבניית הגלריה, תוכלו לבקש מהמסגר שיתכנן עבורכם מדרגות ספירלה, שבנויות באופן כזה שחוסך יותר מקום ממדרגות רגילות.

 

שלוש שלב בניית גלריית הברזל

 לאחר שכל האלמנטים מוכנים, המסגר יגיע אליכם הבית כדי לבצע את ההתקנה של גלריית הברזל. ההתקנה תתבצע בהתאם לתוכנית הקונסטרוקטיבית של הגלריה ותנאי הבית.

שעון משך הבנייה  – משך בניית גלריה מברזל משתנה בהתאם לגודל הגלריה שנבנית. למשל, בניית גלריה מברזל בגודל של 12 מטר רבוע, תארך כ- 4 - 5 ימים.

 

ארבע עבודות גימור בסיום בניית הגלריה

 לאחר שהבנייה של גלריית הברזל מוכנה, יש עוד שני פינישים אחרונים שחשוב לסדר:

אזהרה בטיחות הגלריה - מבחינת בטיחות, אם צריך להתקין מעקה למדרגות או לחלקים נוספים של הגלריה, מומלץ מאוד להקפיד על התקנים ולדאוג שהמסגר יתקין מעקה בטיחות איפה שצריך. ככה הגלריה תשמש אתכם בצורה נוחה, והכי חשוב - בטיחותית.

שקע  נקודות חשמל – הגלריה מוכנה, אבל למה שתשבו בחושך? כדי להתקין תאורה ומוצרי חשמל נוספים, תצטרכו להזמין חשמלאי מוסמך.

לאחר שסידרתם את עניין הבטיחות והחשמל, אפשר להגיד שזה מאחוריכם וזהו, גלריית הברזל שלכם מוכנה ומחכה רק לכם 😊

 

גלריה מברזל בחלל פתוח של סלון

מחיר בניית גלריה מברזל

אחרי שהבנו מה בדיוק צריך בשביל לבנות גלריה מברזל, ומה התהליך של בניית הגלריה, לא פחות חשוב הוא להבין, כמה נצטרך לשלם על גלריה מברזל.    

כסף מחיר בניית גלריה מברזל נע בין 1,500-1,800 ₪ למטר רבוע, עבור גלריית ברזל סטנדרטית, כולל כל האלמנטים.

במידה ואתם רוצים גלריית ברזל מיוחדת ומעוצבת בשילוב עם עץ, זכוכית או חומרים אחרים, המחיר יהיה בטווח של 2,300-2,000 ₪ למטר רבוע.

כסף מחיר בניית גלריה סטנדרטית מברזל בגודל של 12-15 מ"ר נע בטווח של 24,000-27,000 ₪.

 

כוכבית המחירים המצוינים במאמר הם ללא מע"מ.

 

מדרגות ספירלה לעלייה לגלריה

מסגרים מומלצים לבניית גלריה מברזל

אם כבר בדקתם שהתקרה שלכם מספיק גבוהה בשביל בנייה של גלריה, אתם לגמרי בחצי הדרך. בניית גלריה מברזל היא תהליך מהיר, אבל חשוב לבנות אותה בצורה מקצועית. בדיוק בשביל זה ריכזנו כאן רשימה של מסגרים מומלצים שקיבלו מאות המלצות מלקוחות קודמים. אחרי כל בניית גלריה מברזל, אנחנו מתקשרים לשמוע איך היה, ומעדכנים את חוות הדעת באתר. שיהיה בהצלחה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

האם צריך היתר בנייה לגלריה מברזל?

בניית גלריה מברזל מחייבת היתר בניה מהוועדה המקומית לתכנון ולבנייה, כדי לוודא שמבחינה בטיחותית הבנייה של הגלריה עומדת בכל התקנים. כדי לזרז תהליכים, תוכלו להיעזר באדריכל או בקונסטרוקטור שיגישו את הבקשה לבניית הגלריה עבורכם.

כמה עולה לבנות גלריה מברזל?

מחיר בניית גלריה מברזל נע בין 1,500-1,800 ₪ למטר, עבור בניה של גלריה סטנדרטית. לגלריה מברזל בשילוב חומרים נוספים ועיצובים, המחיר נע בין 2,000-2,300 ₪ למ"ר.

כמה זמן לוקח לבנות גלריה מברזל?

בניית גלריה מברזל היא תהליך מהיר, מרגע תכנון הגלריה של המסגר ועד להתקנה. לכן, בגלריות של 12 מ"ר למשל, תוך פחות משבוע כבר תוכלו להנות מגלריית ברזל בבית שלכם.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק