מוקד מידרג: 1-700-707-233

קטלוג מצבות

כאן תמצאו קטלוג מצבות המציג את החומרים השונים לבניית מצבות, סוגי מצבות ואלמנטים נוספים שיעזרו לכם לבחור את הדרך הטובה ביותר להנציח את הנפטר


קטלוג סוגי אבנים למצבות

קטלוג סוגי אבנים למצבות

 

קיים מגוון רחב של סוגי אבנים למצבות בעזרתן תוכלו להנציח את הנפטר. אבנים שונות מעניקות למצבה מראה ייחודי וגם מאפשרות עיצובים מיוחדים.

כוכבית לדוגמה, חריטה של תמונת פנים ניתן לבצע על גרניט שחורה בלבד כך שבמקרים מסויימים למצבה שעשויה חומר אחד, כמו שיש, יוסיפו פלטת גרניט שחור עם העיצוב הרצוי.

סוג האבן הוא גם המרכיב העיקרי של מחיר המצבה אליו יצטרפו מחירי אלמנטים מיוחדים כמו כד לפרחים, חריטות ועוד.

כדי לבחור את המצבה שתתאים ביותר להנצחת הנפטר, אספנו תמונות של מצבות לקטלוג מצבות שיתן לכם מושג לגבי סוגי החומרים והאפשרויות הקיימות.


קטלוג מצבות אבן חברון

אבן נפוצה מאוד להקמת מצבות היא אבן חברון שנקראת גם שיש חברון. מדובר באבן מקומית, בהירה שמחירה נמוך ביחס לאבנים אחרות המשמשות לבניית מצבות ונע בין 4,500-8,000 ₪.

 

קטלוג מצבות אבן חברון
דוגמאות למצבות אבן חברון

קטלוג מצבות אבן סלייב

אבן נוספת המשמשת לבניית מצבות היא אבן סלייב, או בשמה הנוסף - אבן שלהבת. מדובר באבן קשה ואיכותית. מצבות אבן סלייב משלבות את הצבעים כתום, צהוב, ורוד ואדום ויוצרות מראה ייחודי הדומה לשלהבת הנר. מחיר מצבת אבן סלייב נע בין בין 6,500 – 11,000 ₪.

 

קטלוג מצבות אבן סלייב
דוגמאות למצבות אבן סלייב

קטלוג מצבות שיש טורקי

שיש טורקי הוא סוג השיש הנפוץ ביותר לבניית מצבות בארץ. צבעו אפור, הוא נחשב לאיכותי במיוחד ומחירו גבוה בהתאם והוא נע בין 6,500 – 11,000 ₪.

 

קטלוג מצבות שיש טורקי
דוגמאות למצבות שיש טורקי

קטלוג מצבות גרניט

מצבות גרניט קיימות במגוון צבעים כמו גרניט שחור, גרניט אדום וגרניט ירוק. מדובר בחומר חזק שנשמר לאורך שנים.

כוכבית מדובר באחת האבנים היקרות לעיצוב מצבות ומחירן זה בין 13,000-17,000 ₪. לכן, טוב לדעת שניתן לשלב פלטת גרניט על מצבה העשויה מחומר יותר זול כמו אבן חברון.

 

קטלוג מצבות גרניט שחור

קטלוג מצבות גרניט אדום

קטלוג מצבות גרניט ירוק

קטלוג מצבות אבן טבעית

מצבות אבן טבעית (נקראות גם מצבות סלעים ומצבות פרא) מורכבות מאבן לא מעובדת. כלומר, המצבה בנויה מאבן שלא עוצבה לצורה מלבנית, קלאסית ומוכרת של מצבה. מחיר מצבה במראה טבעי מתחיל ב-7,500  אך מגיע גם ל-15,000 ₪ ואף יותר.

 

קטלוג מצבות אבן טבעית
דוגמאות למצבות אבן טבעית

קטלוג מצבות זוגיות

מלבד המצבה הסטנדרטית והמוכרת קיימות עוד כמה אפשרויות קבורה שגם משפיעות על צורת, בניית ועיצוב המצבה. אחת האפשרויות היא מצבה זוגית שמתחלקות לשני סוגים -

נקודה מצבה כפולה

נקודה מצבת מכפלה

 

קטלוג מצבות כפולות

מצבות כפולות מתפרשות על פני שתי חלקות קבורה ומאפשרת הנצחה של הזוג יחד לאחר הפטירה.

 

דוגמאות למצבות זוגיות

 

קטלוג מצבות מכפלה

מצבות מכפלה מאפשרת קבורה והנצחה של שני נפטרים בחלקת קבורה אחת. מצבת מכפלה מכילה 2 אלמנטים (כריות) שעל כל אחת מהן מופיעים פרטי אחד הנפטרים.

 

קטלוג מצבות מכפלה

קטלוג מצבות סנהדרין

מצוקת המקום בבתי הקברות החזירה את מנהג הקבורה מימי הסנהדרין בארץ - קבורה בקומות. כל כוך קבורה חתום במצבה שנקראת על שם התקופה - מצבת סנהדרין.

כוכבית שטח מצבת סנהדרין קטן ביחס למצבה סטנדרטית אך גם בו אפשר למצוא דרכים מגוונות להנצחת הנפטר - הוספת כד פרחים, תמונה, חריטה מיוחדת ועוד.

 

קטלוג מצבות סנהדרין

קטלוג מצבות מיוחדות

בעזרת אותם חומרים וסוגי מצבות ניתן לעצב מצבות מיוחדות שינציחו חלק מאישיותו של הנפטר. 

כוכבית לדוגמה, ניתן לעצב מצבה על ידי הוספת תמונה של הנפטר בצבע או בחריטה, כיתוב אישי, צורת מצבה מיוחדת ועוד. 

 

קטלוג מצבות מיוחדות
קטלוג מצבות מעוצבות

קבלני מצבות מומלצים

לאחר שראיתם בקטלוג המצבות איזה מצבות קיימות בשוק, תוכלו להתאים את המצבה המתאימה ביותר להנצחת הנפטר. בתהליך תוכלו להיעזר בקבלן מצבות המדורג לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. שלא תדעו עוד צער.


;

שאלות נפוצות לדף זה

איזה סוגי אבנים קיימים למצבות?

סוגי האבנים הנפוצים לבניית מצבות הם:

  • מצבות אבן חברון
  • מצבות גרניט - מתחלק למצבות גרניט שחור, מצבות גרניט ירוק ומצבות גרניט אדום
  • מצבות שיש טורקי
  • מצבות אבן סלייב
  • מצבות אבן טבעית
איזה סוגי מצבות קיימים?

מצבות מתחלקות למצבות סטנדרטיות הנפוצות ביותר בבתי הקברות, מצבות זוגיות המתחלקות למצבות כפולות ומצבות מכפלה ולבסוף מצבות סנהדרין. את כל סוגי המצבות אפשר לייחד על ידי אלמנטים נוספים כמו כד פרחים, בית נר ייחודי ועיצוב שונה למצבה.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק