עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תליית טלויזיה מהתקרה

קניתם טלויזיה? תתחדשו!  תליית טלויזיה על הקיר זה מובן מאליו אבל ייתכן שתצטרכו לתלות אותה מהתקרה. תליית טלויזיה מהתקרה תלויה בעיקר בסוג התקרה ובקרבה לנקודת החשמל. בנוסף, טווח המחירים של תליית טלויזיה מהתקרה יכול לנוע בין 250 ₪ לבין למעלה מ-2,000 ₪. אז כדי שהטלויזיה והמחיר לא ינחתו לכם על הראש, הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 


סיבות לתליית טלויזיה מהתקרה

תלייה של טלויזיה מהתקרה בדרך כלל מגיעה בעקבות אילוץ או צורך מסוימים:

טלויזיה | תליית טלויזיה מחסור במקום - אם אתם אנשים אומנותיים והקיר עמוס בתמונות וחפצים שאספתם בעמל רב, או שאתם אוהבי ספר והקיר מלא עד אפס מקום בספרים, תליית טלויזיה מהתקרה יכול להיות הפתרון בשבילכם. 

טלויזיה | תליית טלויזיה החומר ממנו עשוי הקיר - יכול להיות גם מצב בו הקיר שלכם גדול וריק לגמרי אבל עשוי מזכוכית כך שלא ניתן לתלות עליו את הטלויזיה.

 טלויזיה | תליית טלויזיה קיר עגול - אם אתם לא אנשים מרובעים, והקיר אצלכם עגול, לא ניתן לתלות עליו את הטלויזיה ותיאלצו לפנות לפתרון של תליית טלויזיה מהתקרה.

 

 

תליית טלויזיה מהתקרה

שיטות לתליית טלויזיה מהתקרה

יש שתי אפשרויות מרכזיות לתליית טלויזיה מהתקרה: 

מספר 1 צבוע זרוע לטלויזיה - הזרוע מותקנת על התקרה ועליה תולים את הטלויזיה. ישנם סוגים שונים של זרועות וכדאי לבדוק מה הכי מתאים לכם מבחינת גודל ואפשרויות תזוזה.

מספר 2 צבוע מעלית - ניתן לתלות את הטלויזיה מהתקרה גם באמצעות מעלית. מעלית היא מתקן המאפשר תזוזה של הטלויזיה לכיוון הקיר: ניתן לכוונן אותה לכיוון הקיר כך שלא תפריע במרחב. יש לציין כי אפשרות זאת יקרה הרבה יותר מהתקנת זרוע. 

 

תליית טלויזיה מהתקרה יכולה להיות עניין מורכב. אם אתם חוששים להסתבך, פחות מומלץ לנסות את זה בבית וכדאי להזמין הנדימן ולברר שהוא אכן עוסק בתליית טלוויזיות. ההנדימן גם יידע לייעץ לכם איזה מהפתרונות יתאים עבורכם.


תליית טלויזיה מתקרה עשויה גבס

אם התקרה שלכם עשויה מגבס (בדרך כלל במקרים של הנמכת תקרה), תלייה של טלויזיה מהתקרה יכולה להיות מעט יותר מסובכת. כדי למנוע מצב בו הטלויזיה נוחתת חזרה לרצפה, יש צורך בחיזוק תקרת הגבס, לרוב על ידי לוחות עץ (ועדיף עץ מלא מאיכות טובה). מניחים את לוחות העץ בין תקרת הגבס לתקרה העליונה וכך הטלויזיה תלויה על מבנה חזק יותר. 

מקרה כזה דורש התמקצעות בקונסטרוקציית גבס וישנם הנדימנים שמתמחים בזה. כדי שלא תצטרכו לעבוד כפול, מומלץ לוודא מראש עם ההנדימן שתבחרו האם הוא עוסק גם בגבס.


חיבור הטלויזיה לנקודת חשמל

טלויזיה תלויה על התקרה יכולה ליצור אווירה מחשמלת, אבל לצורך זה היא צריכה חיבור ממשי לחשמל. אם יש לכם כבר נקודת חשמל על התקרה, נהדר! אך לרוב יהיה צורך בנקודת חשמל חדשה או בחיבור הטלויזיה לנקודת חשמל באמצעות כבלים העוברים דרך התקרה עד לקיר הקרוב לטלויזיה. 

 

נקודת חשמל חדשה

אם ממש חשובה לכם האסתטיקה ואתם לא רוצים להסתבך עם כבלים, כנראה תרצו שנקודת החשמל תהיה בסמוך לטלויזיה ותצטרכו להתקין נקודת חשמל חדשה. שימו לב כי לשם כך נדרש חשמלאי. ישנם הנדימנים בעלי תעודת חשמלאי, וכדאי לברר עם ההנדימן שתבחרו.

 

חיבור באמצעות כבלים

חיבור הטלויזיה לנקודת חשמל קיימת, ייעשה באמצעות כבלים. ניתן להעביר את הכבלים באמצעות תעלה על התקרה והקיר (כדאי שהתעלה תהיה בצבע של הקיר כך שלא תבלוט). אם חשוב לכם שהתקרה והקיר יהיו ללא רבב, אפשר להעביר את הכבלים בתוך התקרה והקיר באמצעות חציבה. מה זה אומר? שיש צורך לחצוב בתקרה ובקיר מסילות שדרכן ניתן יהיה להעביר את הכבלים. אפשר לחשוב על זה כמו צינור מוחבא בתקרה ובקיר שלא ניתן לראות אותו מבחוץ.

כוכבית קטנה  אם כבר יש לכם מסילות מובנות בקיר, ברכותינו! לא תצטרכו להתעסק עם חציבה בכלל!

גם במקרה כזה, כדאי לשאול את ההנדימן שלכם האם הוא יוכל לעשות את חיבור הכבלים בעצמו או שיהיה עליכם לקרוא לחשמלאי מוסמך.


נקודות חשובות אחרי תליית טלויזיה מהתקרה

אז לחיבור לנקודת חשמל כבר דאגתם, אבל כמה נקודות נוספות שצריך לשים לב אליהם רגע לפני שמתרווחים בנוחות על הספה, מכינים את הפופקורן ומדליקים את הטלויזיה:

 

מה קורה עם הממיר?

ממיר אלחוטי - נהדר! לא צריך לחבר אותו לטלויזיה ואפשר להניח אותו גם רחוק ממנה.

ממיר חוטי - ניתן לחבר לזרוע הטלויזיה בצורה די פשוטה - באמצעות אזיקונים.

 

החלפת טלויזיה

אחרי שסידרתם את הממיר, אם תרצו להמיר את הטלויזיה שלכם באחרת, תוכלו לעשות זאת, רק שיש לקחת בחשבון את מרחק המתקן מהתקרה - אם רוצים להחליף לטלויזיה גדולה יותר, יש לשים לב שהיא לא תתנגש בתקרה. 

 

תליית טלוויזיה מהתקרה

מחיר תליית טלויזיה מהתקרה

כמו שהבנתם, יש לא מעט שיקולים שיש לקחת בחשבון בתליית טלויזיה מהתקרה. לכן, גם טווח המחירים רחב מאד: מעלות בסיסית של כ-250 ש"ח ועד לעלות של מעל 2,000 ש"ח.

 

הגורמים המרכזיים המשפיעים על המחיר:

כסף סוג התקרה - ככל שנדרשת יותר עבודה לחיזוק התקרה (כמו בתקרת גבס), כך גם המחיר יעלה בהתאם.

כסף סוג התליה - תלייה על זרוע או תלייה על מעלית תקרה.

מחיר תליית טלויזיה מהתקרה על זרוע (ללא עבודות חיזוק) נע בין 250-350 ש"ח ואילו תלייה על מעלית תקרה יכולה להגיע לסכום העולה על 2,000 ש"ח.


הנדימנים מומלצים לתליית טלויזיה מהתקרה

אז אחרי שתלינו את כל תקוותינו בתליית הטלויזיה מהתקרה, הבנו איך זה עובד וכמה זה יכול לעלות, הגיע הזמן לגשת לעבודה! אם החלטתם לקרוא להנדימן שיתלה עבורכם את הטלויזיה מהתקרה, בטח תרצו לבחור באחד שלא ישאיר אתכם תלויים באוויר. כאן תוכלו למצוא רשימה של הנדימנים מומלצים לתליית טלויזיה, שמדורגים לפי חוות דעת של לקוחות קודמים. ושיהיה בהצלחה!

 

 


;

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק