עוד
מוקד מידרג: 1-700-707-233

תיקון מרצפות מתנדנדות

מרצפות מתנדנדות הן אולי אטרקציה טובה לכלב שלכם, אבל פחות לרצפה שלכם. מכאן, תיקון מרצפות מתנדנדות חיוני כדי למנוע נזילות ורטיבות - וגם כדי שאף אחד חלילה לא יחליק. אז לפני שתתחילו לתקן - ריכזנו את כל המידע על תיקון מרצפות מתנדנדות, כמה זה עולה אם תעזרו בהנדימן (כ-200 ש''ח לתיקון מרצפת מתנדנדת בודדת) ואיך נראה התהליך שלב אחר שלב. אז תישארו יציבים כי אנחנו מתחילים


מה לא לעשות בתיקון מרצפות מתנדנדות

לפני שנבחן לאיך מתקנים מרצפות מתנדנדות, הנה כמה דברים שחשוב לא לעשות (כן, למרות שגוגל מציע אחרת):

שפכטל לא להשתמש בדבק – הדבקת אריח מתנדנד עם דבק היא פתרון זמני שיכול לגרום נזק לטווח הארוך. דבק לא מתאים להדבקת אריחים והוא אינו מוצר אטום - הדבק לא חוסם רטיבות שיכולה לחלחל אל מתחת לריצוף ואפילו יכול לגרום לנזילה לשכנים. בנוסף, דבק לא מספיק קשיח ועמיד, ועלול לגרום לשקיעת המרצפת. 

שפכטל לא להשתמש באותו אריח – אחרי שמפרקים את האריח מהרצפה עדיין נותר עליו טיט ישן וחומרים שונים. אם האריח שלכם עשוי קרמיקה, לא ניתן לנקות את החומרים ומוכרחים להחליף אריח. במקרים של אריחי שיש ניתן לפעמים לנקות את המרצפת ולמחזר אותה, תלוי בחומרת המצב. 

שפכטל לא להשאיר רובה מלוכלכת – חלק מתהליך התיקון של המרצפת הוא גם תיקון הרובה סביבה והחיבור שלה למרצפות סמוכות (אם קיים). חשוב לוודא שמנקים את הרובה ומחדשים אותה אחרי החלפת המרצפת, אחרת הלכלוך עלול לשקוע ולגרום לנדנוד האריחים שוב. 

שפכטל חשוב לציין שלמרות שניתן לבצע תיקון מרצפות מתנדנדות לבד, כדאי להיעזר בבעל מקצוע כדי להימנע מטעויות בהנחת הריצוף שיכולות להרוס אריחים נוספים מעבר לאחד המתנדנד. 

 

תיקון מרצפות

תהליך תיקון מרצפות מתנדנדות

אחרי שאתם יודעים ממה להימנע, הנה מה שהנדימן יעשה כדי לתקן מרצפות מתנדנדות:

מספר 1 הסרת האריח המתנדנד – השלב הראשון הוא די מובן מאליו, אבל לא בהכרח פשוט לביצוע. כדי להסיר את האריח יש לגרד עם שפכטל את הרובה מסביב עד שהאריח מצליח לצאת באמצעות פומפה או סלוטייפ. 

מספר 2 ניקוי וחיטוי הרצפה – לפני שמניחים אריח חדש חשוב לוודא שהתשתית נקייה לגמרי מדבק, טיט או צבע. ההנידמן יעשה זאת גם כדי להבטיח שהאריח החדש לא יתנדנד וגם כדי לוודא שאין הבדלי גובה בקרקע. 

מספר 3 הנחת טיט וריצוף – כשהמשטח נקי אפשר להכין את תערובת הטיט. ההנדימן יניח אותה באופן אחיד על האריח ויהדק את המרצפת החדשה לתערובת באמצעות תופסנים (או חפץ כבד). 

מספר 4 חידוש הרובה – לסיום סיומת ההנדימן יחדש את הרובה מסביב למרצפת וגם למרצפות הסמוכות לזו שהוחלפה. וזהו! יש לכם רצפה חדשה דנדשה. 


שפכטל אם אתם תוהים מה קורה אם לא מתקנים מרצפת מתנדנדת, תרשו לנו לספר לכם שיכולה להצטבר רטיבות מתחת לאריח ולהוביל לעובש, נזילות והרס תשתית הריצוף כולה.

 

תיקון מרצפת מתנדנדת

מחיר תיקון מרצפות מתנדנדות

מחיר תיקון מרצפות מתנדנדות מושפע מגודל המרצפת וכמות המרצפות המוחלפת. 

לרוב, את האריח החדש שיוחלף יספק הלקוח (בין אם נשארו אריחים מתקופת הריצוף על ידי הקבלן או שיש לקנות אריח חדש), אבל תוכלו לבקש מההנדימן לספק את האריח החדש – בתוספת תשלום של כ- 100 ש''ח בממוצע למחיר העבודה הסופי. 

מחיר מחיר תיקון מרצפת מתנדנדת בודדת נע בין 100- 350 ש''ח. כתלות בגודל האריח – הגודל כן קובע. 

שפכטל שימו לב שלרוב הנדימן לא יגיעו לבצע עבודה בסכום הנמוך מ-250 ש''ח, כך שאם תצטרכו להחליף רק אריח אחד, העלות תהיה שווה לעלות ביקור.  

מחיר אם תרצו לתקן יותר ממרצפת אחת המחיר ינוע בין 100- 200 ש''ח למרצפת.


הנדימנים מומלצים לתיקון מרצפות מתנדנדות

תיקון מרצפות זה קצת כמו להכין עלי גפן - אפשר לעשות את זה לבד אבל זה קשה, דורש הרבה סבלנות ותצטרכו להיערך מראש על חומרים שכנראה אין לכם בבית. מהסיבה הזו ריכזנו עבורכם רשימה של הנדימנים מומלצים לתיקון מרצפות מתנדנדות. כל ההנדימנים באתר מדורגים על ידי לקוחות קודמים, ואם תעזרו באחד מהם נבקש שתדרגו אותו גם אתם.


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה עולה תיקון מרצפת מתנדנדת?

מחיר תיקון של מרצפת בודדת נע בין 100- 350 ש''ח. 

האם ניתן להדביק את אותו אריח שוב?

לא מומלץ בכלל להשתמש באריח ישן בתיקון, זה יכול להשפיע על ההדבקה שלו לרצפה ולמנוע איטום מספק. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק