מוקד מידרג: 1-700-707-233

צלם וידאו לחתונה

צלם וידאו לחתונה הוא חלק מעסקת חבילה של צילום חתונה, אשר במהלכה תקבלו בנוסף לצלם סטילס ואלבומים, גם סרט חתונה, קליפ קצר ובעצם כל סוג סרטון שרק תרצו. אבל לפני שאתם סוגרים גם צלם וידאו לחתונה, בקשו לראות המלצות, עבודות קודמות וגם תפנו מקום בארנק, שכן מדובר בתוספת לא קטנה למחיר צילום חתונה. בקיצור, כל מה שחשוב לדעת בנושא, כולל המלצות על צלמי וידאו לחתונה, בפנים.

 


צלם וידאו לחתונה

אולם או גן אירועים? די ג'יי או להקת קאברים? צלם סטילס או צלם וידאו? בכל אופן, במקרה של בחירת צלם חתונה, כבר מזמן שאין צורך להתלבט ותוכלו לקבל את שניהם.  בנוסף לאלבום תמונות רגיל, עליו אחראי צלם הסטילס, צלם וידאו לחתונה יעניק לכם מזכרת בדמות סרט חתונה ערוך, אומנותי ומושקע, הבנוי מקטעים המתעדים כל שלב באירוע.

צלם וידיאו בחתונה

צלם וידאו לחתונה - איך זה עובד

לרוב, בין אם מדובר על צילום אירוע קטן של עד 150 מוזמנים, ובין אם מדובר על צילום חתונה גדולה יותר של 400-500 מוזמנים, נהוג לשכור צלם וידיאו אחד. גם כתוצאה מהעלות הגבוהה וגם מכיוון שצלם וידיאו אחד בהחלט יכול לעשות את העבודה שאתם צריכים. כמובן שאם מדובר על מספר מוזמנים גבוה יותר (או אם סתם מתחשק לכם עוד צלם), ניתן להוסיף צלם וידאו נוסף. העבודה של צלם וידאו לחתונה מתחלקת לפי השלבים הבאים:

מצלמה צילום וליווי - במסגרת השירות, צלם הוידאו יצטרף אליכם יחד עם צלם הסטילס משלב ההכנות ויהיה עד סיום האירוע (או עד שישארו רק 3 שיכורים ברחבת הריקודים).

מצלמה עריכה - לאחר מכן, הצלם (או עורך וידאו אחר) יערוך את החומרים, ויכין עבורכם סרט חתונה באורך של שעה, סרט חתונה קצר ומושקע באורך של 30-40 דקות ועוד קליפ "הייליטס" קצר באורך של 5-6 דקות. אם תרצו לחסוך בעלויות, תוכלו לבקש רק 3 -2 קליפים קצרים, או סרט חתונה קצר במיוחד, אשר יוזיל את המחיר הסופי. בכל אופן, את הסרטים תקבלו בדרך כלל תוך שלושה שבועות - חודש וחצי מיום החתונה.

 


תיאום ציפיות עם צלם וידאו לחתונה

לפני שאתם סוגרים עם הצלם, חשוב לערוך תיאום ציפיות עוד במהלך הפגישה הראשונה, ולוודא מה אתם מקבלים במסגרת השירות. תחילה, בקשו ממנו לראות עבודות קודמות והתרשמו מהסגנונות השונים, שיעזרו לכם לבחור את הקונספט שהייתם רוצים שיהיה בסרטי החתונה שלכם. בנוסף, וודאו מולו האם אתם יכולים להית מעורבים בבחירת הסגנון והשירים, והאם תוכלו לקבל גרסה ראשונית של הסרט, לה תוסיפו תיקונים והערות.

שימו לב יש צלמי וידאו שעורכים בעצמם את החומרים, אך חלקם גם עובדים עם עורך וידאו מקצועי. לכן, בררו מול הצלם מי הולך לערוך את הסרטון, וודאו שכל מה שביקשתם תקף גם לגבי עבודתו של העורך.

 

עמדת צלם וידיאו בחתונה

איך לבחור צלם וידאו לחתונה

לרוב, צלם וידאו לחתונה מגיע כחלק מחבילת צילום חתונה. כלומר, במסגרת החבילה, אשר תכלול צלמי סטילס, אלבומים, הגדלות (הגדלה של תמונה על משטח מיוחד) ועוד, תוכלו לבקש גם צלם וידאו לחתונה, שכאמור יצטרף משלב ההכנות, יצלם ויערוך עבורכם סרט וקליפ. אבל, חשוב לזכור שזאת אופציה, ולא חובה. בסופו של דבר, הצלם הראשי שאיתו סגרתם את האירוע בוחר את צלם הוידאו, ואתם יכולים לאהוב או לא לאהוב את הסגנון שלו. במידה ואתם פחות בעניין, או שקיבלתם המלצה על צלם וידאו אחר, תוכלו לשכור בנפרד צלם וידאו לחתונה ,ולשלם לו באופן אישי.

 

צלם וידאו בחתונה מצלם חתן

איך מצלמים וידאו לחתונה

פעם, יכולתם לזהות את צלם הוידאו בחתונה לפי המצלמה הענקית והמיושנת שהוא היה סוחב על הכתף. אבל היום קצת יותר קשה לזהות אותו. כלומר, הוא עדיין מחזיק במצלמה שתחשוף את עיסוקו, אבל הטכנולוגיה התקדמה, והמצלמות היום הרבה יותר קטנות, מתקדמות ונראות כמו מצלמות סטילס רגילות. המצלמות הנפוצות לצילום וידאו בחתונה הן מצלמת ה- DSLR (digital single len reflex) או מצלמת  Mirrorless (מצלמה ללא מראה). יש הבדלים טכניים שונים בין שתי המצלמות, אך באופן כללי זה לא אמור לשנות לכם יותר מדי באיזו מבין השתיים הצלם ישתמש, שכן לשתיהן יתרונות משמעותיים:

אחד הן מאפשרות גם צילום סטילס וגם צילום וידאו.

שתיים לעומת מצלמות הוידאו המיושנות והכבדות, המצלמות החדשות קלות וקטנות יותר, ומאפשרות תזוזה נינוחה ומציאת זוויות צילום מיוחדות.

שלוש הן בעלות חיישנים מיוחדים שמובילים לצילום תמונה איכותית ואומנותית.

ארבע משתמשים בהם בשנים האחרונות אפילו בתעשיית הקולנוע! אז מי אמר שאת לא יכולה לחיות בסרט כשמדובר בחתונה שלך?

 

צלם וידיאו מצלם חתונה

מחיר צלם וידאו לחתונה

כמו שהזכרנו, ניתן לבקש צלם וידאו כחלק מהצעת מחיר של צלם חתונה, אך מדובר בתוספת שתעלה את מחיר החבילה בממוצע בעוד 1,500-3,000 ₪. כמובן שאם רוצים להוסיף קליפים נוספים, או בוחרים בצלם וידאו יוקרתי ומבוקש, המחיר עשוי לקפוץ גם ל4,000-6,000 ₪. סיבה לתוספת הגבוהה במחיר היא שמדובר בציוד יקר, ונדרשת עבודת עריכה מקצועית שתערוך את החומרים ותבנה סרט וקליפ בסיום האירוע. כדי לעזור לכם להחליט אם זה מתאים לכם מבחינת העלויות, הנה הצעת מחיר לצלם חתונה, הכוללת בתוכה צלם וידאו לאירוע:

נקודה צלם סטילס וצלם וידאו שמצטרפים משלב ההכנות ועד סוף החתונה

נקודה אלבום דיגיטלי גדול בגודל 30 על 80 ס"מ

נקודה שני אלבומים קטנים להורים

נקודה סרט חתונה באורך 45 דקות + קליפ חתונה של 3-5 דקות

נקודה צלם מגנטים 

נקודה סך הכל = 8,800 ₪.


המלצות על צלמי וידאו לחתונה

אם אתם רוצים לשדרג את האירוע ולהוסיף גם צלם וידאו לחתונה, הכי חשוב ללכת לפי המלצה. תוכלו למצוא כאן המלצות על צלמי וידאו לחתונה, אשר ניתנו על ידי זוגות קודמים, שבדיוק כמוכם, רצו לשכור צלם וידאו לחתונה. תוכלו לעבור על חוות הדעת, לראות עבודות קודמות ולהחליט בהתאם במי להיעזר. מזל טוב 😊


;

שאלות נפוצות לדף זה

כמה צלמי וידאו צריך לחתונה?

ברוב החתונות ניתן להסתפק בצלם וידאו אחד. במידה והחתונה שלכם מונה יותר מ-500 מוזמנים, כדאי לשקול לשכור צלם וידאו נוסף. 

כמה עולה צלם וידאו לחתונה?

צלם וידאו לחתונה, אשר יצלם ויערוך את החומרים לכדי סרט וקליפ, יעלה בממוצע בין 1,500-3,000 ש"ח. 

איך בוחרים צלם וידאו לחתונה?

הכי טוב לבחור צלם וידאו דרך המלצות של לקוחות קודמים. אחרי שנפגשתם עם צלם וידאו מומלץ, בקשו לראות עבודות קודמות שלו ובחנו את הסגנונות השונים שהוא מציע. לאחר מכן ערכו איתו תיאום ציפיות: בדקו האם אתם יכולים להיות מעורבים בעבודת העריכה, בבחירת השירים והסגנון. אם אתם מרוצים מהאיכות, הסגנון והמחיר - בחרתם צלם וידאו לחתונה.

איך מצלמים וידאו בחתונה?

פעם צלמי וידאו לחתונה היו מצלמים בעזרת מצלמת כתף, אך הימים האלו עברו. היום, רוב צלמי הוידאו מצלמים בעזרת מצלמת DSLR (digital single len reflex) או מצלמת Mirrorless (מצלמה ללא מראה).המצלמות קטנות, ניידות ואיכותיות, וניתן לצלם איתן גם תמונות סטילס וגם וידאו. 

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק