מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
טיפול שנתי הכולל החלפת נורות בלם ברכב מסוג מיצובישי אטראז'.
אחלה שירות, הייתי מאוד מרוצה. היה מאוד אמין ומסביר.
לפני הכל, בחור ישר ומקסים! קיבל אותי מהר, מייד כשהגעתי אליו. עשה עבודה מהירה ויסודית וגם הסביר לי בדיוק מה הוא בדק ומה החליף. אין ספק שאחזור לשם בקרוב!
היה ממש אחלה, הוא טיפל בהכל מהר והמחיר היה סביר.
החלפת נורות והעברת טסט לרכב מסוג מיצובישי ספייס סטאר.
היה שירות מעולה וממש ויעיל. הם לקחו לי את הרכב לטסט, הבאתי להם את הרכב ב8 וחצי בבוקר וב12 כבר הייתי בבית. הייתה חוסר הבנה מהצד שלי בנוגע לפנצ'ר שהם לא תיקנו ולדעתי הם היו צריכים לתקן את זה במסגרת הטיפול.
החלפת נורה ראשית בפנס קדמי ברכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר שנתון 2018.
היה מעולה ותיקנו לי מיד. קצת הופתעתי מהמחיר אבל בצפון זה שונה. תיקנו לי על המקום והיו ממש טובים. הגעתי והם טיפלו בי ישר.
החלפת נורות ומגבים וטיפול 10,000 לרכב של חברת מיצובישי.
רפי היה אחלה!
טיפול עשרת אלפים כולל החלפת נורות בשני פנסים ומגבים קדמיים ואחוריים ברכב מסוג Mitsubishi Attrage שנת 2015.
היה מעולה!
הוא היה מאוד נחמד, הוא פתר לי את הבעיה ללא עלות והוא אפילו סידר לי את הטמבון מיוזמתו. השירות שלו מעולה!
טיפול שוטף שכלל החלפת שמנים והחלפת נורה קדמית לרכב מסוג Mitsubishi שנתון 2017.
היה בסדר. המחיר היה בסדר לדעתי. אבל הוא אמר שיחליף נורה, אבל הוא לא עשה את זה, אז היינו צריכים לחזור אליו שוב. חבל שהוא לא עשה את זה מההתחלה.
טיפול שכלל החלפת בלמים, החלפת נורה ובדיקת מזגן לרכב מסוג מיצובישי אאוטלנדר.
השירות שלו עולה על כל הציפיות! מומלץ מאוד.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.