מציג חוות דעת 11 - 14 מתוך 14 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת רכב לפני טסט והחלפת נורת ברקס אחורי ברכב מסוג מיצובישי כריזמה משנה 2007.
שרות מדהים, יעיל ואיכותי, ממש לא מוסכניק רגיל.
החלפת שתי נורות ובדיקת צמיגים לרכב מסוג מיצובישי לנסר.
הם היו אחלה, ממש טובים. הם היו מאוד נחמדים. הייתי מרוצה מהשירות שלהם מאוד.
טיפול 15,000 , החלפת ברקסים קדמיים ו- 3 נורות שרופות ברכב מיצובישי לאנסר שנת 2001.
הם היו בסדר !!! הם נתנו שירות טוב ועשו את העבודה כמו שצריך. הייתה לי מחוץ לאוטו בעיה של משהו תקוע והם תיקנו ללא תוספת תשלום. הם התייחסו יפה והיו נחמדים ! אני ממליץ עליהם !
טיפול תקופתי ותיקונים קטנים- קטוב למצבר, תיקון לוח שעונים, החלפת נורה ועוד במכונית מיצובישי לנסר.
היה שם בסדר גמור. המחיר היה קצת גבוה לטעמי אבל מעבר לזה, הם נתנו שירות מקצועי והייתי די מרוצה...
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.