מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
עזרא
ציון כללי:
9.79
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.90
מחיר 9.64
איכות 9.80
דירוג כללי 9.79
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
מתן מנואלי, תל אביב.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, מקצועי ועשה את העבודה בצורה מקצועית, המחיר היה סביר והוא עמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
יובל ס. תל אביב.
אשרור: 25/08/2019
משוב: 25/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מדוד שמש.
חוות דעת:
עזרא היה ממש מעולה. הוא הגיע צ'יק צ'ק וסידר הכל. ממש אחלה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר תורג'מן, תל אביב.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מושלם, יותר טוב מזה אין! הוא הוגן, ישר, הגיע באותו היום שהתקשרתי אליו, תיקן ועשה עבודה טובה. אני ממליץ לגמרי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירה צון קפלן, תל אביב.
אשרור: 06/03/2018
משוב: 31/12/2017
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין והייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל נ, תל אביב.
אשרור: 31/01/2018
משוב: 26/11/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת שסתום ותרמוסטט.
חוות דעת:
השירות היה טוב והייתי מרוצה מאוד. היה נחמד ומקצועי. איפשר לי לבחור בין פיתרון זול ליקר יותר. הגיע פעמיים, פעם אחת נתן פתרון זמני ופעם נוספת הגיע עם החלקים להחלפה. המחיר נראה הוגן.
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז פירט, תל אביב.
משוב: 14/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של צינור בדוד שמש שהיה קרוע ונזל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא פתר לי את הבעיה ביעילות ומקצועיות וגם לא במחיר יקר כ"כ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שמחי פ. תל אביב.
אשרור: 25/07/2017
משוב: 21/04/2017
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום, החלפת צנרת ותיקון תקלות נוספות בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא בא אליי למרות שזה היה בשעה מאוחרת ביום חמישי. הגיע בדיוק בזמן. הרגשתי שהוא מקצועי מאוד, לא מחרטט. ניסה לפתור את זה ברמה המינימלית ולא ללכת ישר להוצאה הגבוהה אבל מאילוצים של חלודה וריקבון לא הייתה ברירה אלא לעשות את הטיפול המלא. הוא עשה הכל באווירה טובה. מקצועי מאוד, לא עיגל פינות. באמת נתן שירות מצוין וגם המחיר היה טוב. אני מאוד מרוצה ממנו, חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון ב. תל אביב.
אשרור: 29/06/2017
משוב: 05/01/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה וחברה שלי הייתה ממש מרוצה ממנו. 10 בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידו ו. תל אביב.
משוב: 23/01/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
עשה אחלה עבודה. היה מקצועי ונחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה ש. תל אביב.
משוב: 09/01/2017
תיאור השירות:
תיקון מפסק בדוד שמש.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי , ישר, הגיע במיידי. .נחמד מאוד וענייני. מחיר סביר לחלוטין. 10 בכל מדד אפשרי. מצורף לספר הטלפון שלי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1177 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק