הוא היה בסדר גמור, מהיר והגיע מהר. המחיר היה יקר לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי חריש, תל אביב.
אשרור: 28/02/2023
משוב: 30/12/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שלא חימם.
חוות דעת:
טכנאי שהחליף דוד שצמוד לדוד שלנו, הוריד בטעות את המתג בדוד שלנו. עזרא עלה על כך מיד, וחייב אותנו בתעריף המינימלי רק עבור הביקור. אני נשארת איתו לתמיד. הוא ישר, נחמד ועדין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דפנה כהן, תל אביב.
משוב: 30/11/2022
תיאור השירות:
תיקון גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
עזרא מצוין! הוא עשה עבודה נהדרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז פ. תל אביב.
משוב: 01/07/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל פתיחת סתימה בקולטים.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור מושקוביץ, תל אביב.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
היה טוב, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תום אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 05/10/2021
משוב: 28/07/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, הדוד עובד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי אזן, תל אביב.
אשרור: 10/05/2021
משוב: 01/04/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
עזרא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ותיקן את הבעיה במקצועיות ובזריזות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו ו. תל אביב.
אשרור: 05/02/2021
משוב: 07/09/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה עמוסי כלף, תל אביב.
אשרור: 21/01/2021
משוב: 22/11/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור של דוד שמש.
חוות דעת:
מקסים, אדיב, שירותי, אמין, מקצועי, מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1851 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.