מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.40
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.54
זמנים 9.64
מחיר 8.95
איכות 9.54
דירוג כללי 9.40
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ספי קמחי, כפר סבא.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
בדיקת תקלה במזגן של חברת LG.
חוות דעת:
היה אדיב, מקצועי וכנה. בסופו של דבר החלטנו שלא לבצע תיקון אלא לקנות מזגן חדש, אבל היינו ממש מרוצים ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאור פורת, כפר סבא.
אשרור: 22/05/2018
משוב: 27/02/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה עשר בהכל :).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן דוידי, נווה ימין.
אשרור: 18/12/2013
משוב: 13/10/2013
תיאור השירות:
תיקון עינית שקולטת הוראות במזגן מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
רמי שלח לדירה שאני משכיר את אחד העובדים שלו, הוא איתר את הבעיה, הבחור היה מאוד נחמד, אדיב והמחיר התאים לי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיכל הוס, קציר-חריש.
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 מזגנים עיליים כולל עבודת גבס עבור החשמל והניקוז.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד, ביצע את העבודה דיי מהר מרגע הפנייה ובאחלה מחיר. וכרגע נראה שהכל עובד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר שלגי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 01/04/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה אחלה, הוא היה ממש טוב. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו ועשה עבודה טובה. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נתי דנן, לוד.
אשרור: 27/03/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן מולטיבוקס של אקטרה, 5 כ"ס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
התרשמתי מאוד לטובה, הוא היה מאוד שירותי והגיע בזמן לתת עבודה. הסביר הכל והציע במפורט מה כדאי לי לעשות, בדיוק מה שציפיתי מאיש מקצוע איכותי וישר! איש הגבס מטעמו (רונן) אומן, ממש כך! לא מתפשר על דבר ומאוד דייקן בפרטים. ממליץ בלב שלם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס אברמוביץ׳, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/02/2019
תיאור השירות:
התקנת מזגן מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב ומקצועי, הוא הראה לי עבודות קודמות שלו, נתן הצעת מחיר והכל התבצע בצורה מסודרת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רומן שרס, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 11/01/2019
משוב: 12/11/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא פצצה, אחלה, אני ממליץ עליו בחום. הוא בן אדם 10. מכל מי שעבדתי איתו עד עכשיו הוא הכי טוב. הוא מאד מקצועי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורן פרומרמן, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 31/12/2018
משוב: 26/09/2018
תיאור השירות:
התקנת שני מזגנים: אחד מיני מרכזי ויחידה של מולטי אינוורטר של חברת תדיראן.
חוות דעת:
היה על הכיפאק והם היו אחלה! הוא היה איתי בקשר, ענה לכל שאלה שהייתה לי והם עבדו מסודר. הוא טיפל בנו בצורה מאוד מרשימה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דור עתי, לוד.
משוב: 01/11/2018
תיאור השירות:
אספקה והתקנת מזגן מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה . מי שרוצה ללכת על בטוח ולדעת שהוא מקבל איש מקצוע אמין ומקצועי שמילה שלו היא מילה -שידבר איתו. הוא הכי טוב שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 262 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק