איחר בכמה שעות עקב תקלה שהתארכה אבל עידכן והיה מאוד אחראי ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
שני רפאלוב, פתח תקווה.
משוב: 03/03/2025
תיאור השירות:
טיפול בנזילה בגינה.
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רבקה ס. פתח תקווה.
משוב: 25/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור של המטבח.
חוות דעת:
היה מצוין, הייתי מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אונו זרי, פתח תקווה.
משוב: 18/02/2025
תיאור השירות:
החלפת ברז מקלחת.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר שלום, פתח תקווה.
אשרור: 14/02/2025
משוב: 16/12/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה ותיקון כיור בשירותים.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם! הנזילה עדיין לא הסתדרה, אז הוא הגיע פעם נוספת וטיפל בזה. בנוסף סידר משהו בכיור ודבר נוסף. הוא ממש התחשב בעובדה שהביקור הראשון שלו לא פתר את הבעיה והיה ממש הוגן. מגיע לו את הציון הכי גבוה שאפשר, באמת שאין דברים כאלה ובאמת מגיע לו שאפו גדול!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מ. פתח תקווה.
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב של הבניין.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! עבודה מקצועית, יעילה, ובאווירה טובה. יונתן היה מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגיי רז, פתח תקווה.
משוב: 06/02/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה בביוב בבניין בעזרת מכשיר לחץ מים.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים! הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית, המחיר היה טוב לדעתי והוא התעקש לבוא ולא פחד מהעבודה. מצא מהר מאוד את הנזילה ולא גבה תשלום עבור הביקור הראשוני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה וגו, גבעת שמואל.
אשרור: 23/01/2025
משוב: 24/11/2024
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 225 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.