מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
מרק
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.43
מחיר 9.62
איכות 9.75
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 91 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רמי ח. תל אביב.
משוב: 03/03/2014
תיאור השירות:
ביקורת מזגנים בבית.
חוות דעת:
היה מצוין. עשה ביקורת של כל המזגנים בבית. הוא ניקה פילטרים ומילא גז איפה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צחי לוי, רמלה.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רגיל מחברת תאדירן, דגם ספיריט 35, 3 וחצי כח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מאוד יסודי, עלה לגג כדי לבדוק את הבעיה, בסוף הבעיה היתה ברגש, הוא הלך למעבדה והחליף את החלק וזה אכן פתר את הבעיה. הוא היה מאוד אדיב, מקצועי, מנומס והכל במחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רפי שדה, זיתן.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 02/08/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל רגיל 2 כוח סוס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה פצצה, מותק של בחור. הגיע באותו יום שהתקשרתי למרות שהיה חמסין. הסברתי לו שזה ממש דחוף, הוא הבין והגיע. חמש דקות סידר את התקלה ואחר כך חיכה לראות שהכל בסדר. בסיום ישב איתי ביחד ושתינו קפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ואדים צרקסוב, לוד.
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
הרכבת צינור פינוי מים במזגן עילי של חברת טורנדו
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה בסדר. בסוף הגיע בזמן ולקח את המחיר שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
9
כללי
גירסאות
רמי מבנה , יבנה.
משוב: 18/09/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תהילה בן סימון, רחובות.
משוב: 07/09/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מטפטף מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד ומקצועי! היה קשה לעלות על הבעיה אז הוא הגיע פעמיים, גם התקשר לשאול אם הכל בסדר.
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עדי גרפי, גדרה.
משוב: 03/09/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מרכזי של חברת תדיראן, 3.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. היה מאוד נחמד ומאוד ישר, לאחר בדיקה ציין שתי תקלות אפשריות ומחיר של כל תקלה. גם לאחר שמצא את התקלה וידא בשנית שלא טעה. עשה עבודה על הכיפאק! אין לי שום תלונה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה גבאי, לוד.
משוב: 28/08/2017
תיאור השירות:
הארכת צינור ופתיחת סתימה במזגן של תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, נתן הסבר ומידע. שירות אדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
משה פדידה, בית חשמונאי.
משוב: 10/08/2017
תיאור השירות:
החלפת חיישנים במזגן אינוורטר של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן שקבענו והיה מקצועי. הזמנו אותו בגלל שהמזגן בכלל לא נדלק, הוא בירר עם החברה מה היתה יכולה להיות הבעיה ופתר את התקלה. אחרי שראה שהמזגן דולק הוא הלך, מה שקרה אח"כ הוא שאנחנו לא מצליחים לכבות את המזגן. אם הוא היה נשאר עוד קצת ומשחר עם המזגן היינו עולים על כך שיש תקלה ואולי הוא היה מצליח לפתור אותה. אני לא יודע אם הבעיה כרגע היא קשורה אליו או לא. סה"כ הוא היה מקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
נאורה יערי, רמלה.
משוב: 16/07/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה יותר ממעולה. הוא מקצועי מאוד, המזגן חצוב בתוך הקיר והייתה לו סבלנות לחפש את צינור הניקוז. הצליח למצוא לאן המים יורדים ואיתר את הסתימה. גם המחיר היה ממש הגון. לפני שהוא הגיע, הוא קבע איתי מחיר מסוים ועמד מאחוריו, למרות שבפועל היה צריך לגבות יותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 91 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק