הוא היה מקצועי ודי זריז! בעיניי המחיר שנתן היה הגיוני. הוא לא בדיוק הסביר ונתן תשובות קצרות, אבל בסך הכל הוא היה ממש בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
10
כללי
ארז מרדר, ירושלים.
משוב: 02/01/2024
תיאור השירות:
התקנת ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל שטיינברג, ירושלים.
משוב: 07/12/2023
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מקצועי, הגיע מהר ועשה את העבודה. בסך הכל היה נעים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
איה ארוד, ירושלים.
משוב: 30/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ניאגרה וסתימת נזילה מאסלה.
חוות דעת:
שירות מעולה ממש! הוא הגיע כבר באותו היום שדיברתי איתו, אני ממש מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו לנברגר, ירושלים.
משוב: 23/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה גלויה.
חוות דעת:
אליהו היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק דולקין, ירושלים.
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה והחלפת צינור בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא נתן אחלה שירות, היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלישבע מורשנטגן, ירושלים.
משוב: 02/08/2023
תיאור השירות:
תיקון דליפה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה! אליהו ממש חמוד. הוא לא עשה דברים מיותרים ותיקן רק מה שהיה צריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קינדו אצ'נפה, ירושלים.
משוב: 15/03/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בחיבור בין אסלה לקיר בשתי אסלות עם ניאגרה גלויה.
חוות דעת:
הוא היה טוב ומעולה.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
מיטל יעל, ירושלים.
משוב: 14/12/2022
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא ממש מהיר ויעיל, הגיע אלי אחרי שעתיים ונתן אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 785 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אליהו התחיל את דרכו בתחום האינסטלציה כבר בגיל 17, כשלמד את המקצוע בבית הספר, ומשם הלך והתמקצע בתחום. כששואלים אותו אם היום בדיעבד היה בוחר משהו אחר הוא עונה: " אני אוהב את המקצוע, אם לא הייתי אוהב לא הייתי נשאר."
הוא נשוי ואב לשניים וכשהוא לא מבצע עבודות אינסטלציה תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – קריאת ספרים.
האתגר הכי גדול שלו בעבודה הוא להצליח לפתור תקלות שרבים לפניו כבר ניסו ולא הצליחו. "יש אנשים שנשארים המומים כי אני בא ומצליח לתקן להם את התקלה אחרי שהיו אצלם כבר כמה אנשי מקצוע ואחרי שהם היו בטוחים שהם יצטרכו לפרק חצי בית כדי לפתור את התקלה. זה עדיין מאתגר אותי למצוא את הפתרונות לתעלומות בתחום שאחרים עדיין לא הצליחו."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד בתחום ולפרנס את המשפחה שלי בכבוד, אני אוהב לעשות את הכל בידיים שלי ומקווה להמשיך."
אליהו עוסק כבר למעלה מ-30 שנה בתחום האינסטלציה, ולא מעט שנים הוא מנהל את העסק שלו ביד רמה, שנותן פתרונות אינסטלציה ואפילו מעבר.
"התחלתי להתעסק באינסטלציה בגיל מוקדם", הוא מספר. "אז הספקתי לצבור ידע וניסיון בתחום, אבל במשך תקופה ארוכה עבדתי בבית חולים ושם נחשפתי להרבה סוגים של תקלות אינסטלציה והמון עבודות, ככה שהיום אני באמת יכול להגיד על עצמי שאני יודע לעשות הכל."
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת נחושת
:: הלחמות צנרת
:: תיקון פיצוץ בצנרת
:: תיקון כלים סניטריים
:: תיקון נזילות
:: תיקונים והתקנות בחדר אמבטיה
"כשאני בעבודה אני פדנט – אני לא מוכן לעזוב עבודה לפני שאני יודע שעשיתי אותה במאה אחוז. ואם אני על הדרך רואה שקע חשמל לא תקין או נקודה להעביר – אני עושה גם את זה ללקוח."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.