מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ציפורה אילת, פתח תקווה.
אשרור: 02/12/2019
משוב: 18/07/2019
תיאור השירות:
החלפת קבל.
חוות דעת:
הכל היה ממש פיקס ובגדול אנחנו מרוצים, רק המחיר היה מעט גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנחם אברהם, פתח תקווה.
אשרור: 04/09/2019
משוב: 05/06/2019
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
צופיה האוספטר, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
המזגן שלי לא עבד כמו שצריך, הזמנתי אותו, הוא פתח, בדק את המזגן ואמר שאין גז. הוא ייעץ להחליף גז ולקחת סיכון שהכל יגמר או כבר לקנות חדש. הרושם שלו היה טוב, שהוא אמיתי ושאומר את האמת. הוא עמד בזמנים, היה הגון ולא גבה בכלל תשלום על הבדיקה. אני ממליצה.
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שירה יונגר‬‎, פתח תקווה.
משוב: 01/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של נזילה ומילוי גז במזגן של 1.5 כ"ס של תדיראן.
חוות דעת:
מומלץ בחום! השירות היה מהיר, אדיב והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברק דאלי, פתח תקווה.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן רגיל ובמזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, לקח מחיר הוגן, הגיע בזמן ואני ממליץ עליו בחום, ממש נהניתי מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הראל זילברשלג, גבעת שמואל.
משוב: 27/05/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מרכזי.
חוות דעת:
המזגן לא קירר, שמוליק אמר שהבעיה במנוע והחליף לנו אותו. עכשיו הכל עובד. הוא עזר לי מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים אליעז, פתח תקווה.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, ייעץ לי בטלפון פעמיים מה בדיוק לעשות וכיוון אותי על מה ללחוץ בהגדרות, הוא היה מאוד נדיב ונחמד ופתר לי את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ריטה גוטמן, פתח תקווה.
משוב: 12/07/2017
תיאור השירות:
בדיקת מדחס, מערכת ניקוז מים, ניקיון כללי במזגנים, שני מזגנים מרכזיים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הוא ניסה לתקן איזו תקלה באחד מהם ולא הצליח לתקן אותה עד הסוף, ואנחנו ניצור איתו קשר במידת הצורך. הוא הגיע פעמיים, ניסה לתקן ולא צלח ואז חזר שוב לנסות, זה ככל הנראה בעיה במחשב של המערכת, כרגע אנחנו בתקופת ניסיון.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף טובול, פתח תקווה.
אשרור: 21/06/2017
משוב: 05/10/2016
חוות דעת:
היה ככה ככה. כששאלתי אותו כמה זה עולה, אמר שהוא לא יודע ושזה המחיר שהוא נותן. אחר כך ביררתי מה המחיר של כנף וראיתי שהמחיר בשוק נמוך באופן משמעותי. הוא לקח בעיניי הרבה מאוד כסף עבור העבודה.
איכות
7
מחיר
5
זמנים
8
יחס
8
7
כללי
גירסאות
אריה שורק, גבעת שמואל.
משוב: 04/04/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתקלה במזגן.
חוות דעת:
הסברתי לו בטלפון מה הבעיה, הוא הסביר לי מה אני צריך לעשות וזה אכן פתר את הבעיה. לא גבה תשלום. ממש איש נהדר, אני לא רגיל לבעלי מקצוע כאלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק