מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.83
זמנים 9.87
מחיר 9.43
איכות 9.69
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
אלי גרייצר, הרצליה.
משוב: 30/08/2020
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה בחדר המדרגות.
חוות דעת:
הגיע מהר, זיהה שלגוף התאורה הקיים נשרף הצ'וק ושם אחר במקומו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יעל טל, הרצליה.
משוב: 26/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק של דוד.
חוות דעת:
הייתי מרוצה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עודד כדורי, הרצליה.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בבית.
חוות דעת:
שמוליק היה אחלה של בן אדם, ממש מעולה. עמד בזמנים, לקח מחיר הוגן ועשה עבודה איכותית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ישראל מ. הרצליה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה כולל תיקון חיבורים ומנורות.
חוות דעת:
היה מצוין! נתן חוות דעת מצויינת על הארקה של הבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פלג ו. הרצליה.
משוב: 24/12/2019
תיאור השירות:
החלפה והתקנת מנורת תקרה במטבח.
חוות דעת:
שמוליק מקצוען וזו העבודה השניה שהוא מבצע אצלי. מעבר למקצועיות, מדובר באדם הגון, נחמד ונעים מאוד. מעבר להחלפת בית המנורה לאחר שגילינו שיש המון חורים באיזור (כנראה עוד מההתקנה של המנורה הקודמת) ביצע מילוי וסגירה של החורים. אחלה שירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר פרידמן, רמת השרון.
אשרור: 27/11/2019
משוב: 28/12/2018
תיאור השירות:
תיקון בקצר חשמלי כללי בלוח החשמל.
חוות דעת:
מרוצה מאוד, הוא עזר לנו מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלון א. רמת השרון.
אשרור: 03/05/2019
משוב: 03/04/2019
תיאור השירות:
אבחון תקלה בלוח חשמל והשלמת תיקון.
חוות דעת:
אבחן בעיה בלוח החשמל של חברת חשמל בעקבות מפסק שקפץ כל הזמן ללא סיבה אצלי בדירה. עזר לי מול חברת חשמל, הדריך אותי מה לבדוק מולם והזהיר אותי ממחבר שנשרף בארון חשמל שלהם, לא גבה תשלום על הביקור! ורק שקראתי לו שוב כי חברת חשמל לא סיימה את העבודה חייב אותי בתשלום. מאד מקצועי ומאד זמין. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיקי ד. הרצליה.
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שי ג. הרצליה.
משוב: 04/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק חיצוני ותיקון קצר.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה ונתן שירות טוב אבל המחיר לדעתי היה מעט גבוה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
עינב גולן, הרצליה.
אשרור: 27/03/2019
משוב: 24/02/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק תנור אמבטיה.
חוות דעת:
שמוליק פשוט 10 בכל הפרמטרים! הוא הגיע תוך כלום זמן, והיה הכי שירותי ואדיב שאפשר. הוא הסביר מה התקלה, תיקן תוך שניות ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 252 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק