מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.69
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.81
זמנים 9.86
מחיר 9.55
איכות 9.70
דירוג כללי 9.69
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עידן גל, כפר סבא.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה למזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן עם 4.5 יחידות כח סוס.
חוות דעת:
שמוליק לא פתר לי את הבעיה בסופו של דבר אבל הוא בחור מאוד שירותי ונחמד. הוא לא רצה לקחת כסף בגלל שהתקלה לא תוקנה אבל אני התעקשתי לתת לו סכום סמלי כי הרגשתי שמגיע לו למרות הכל.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
סגור
איתן פ. רעננה.
אשרור: 10/01/2020
משוב: 10/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן אלקטרה בסלון.
חוות דעת:
היה מקצועי, שירותי, הגיע בזמן ותיקן את הנזילה. מומלץ בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמרי זהר, כפר סבא.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת שני מזגנים מרכזי ומיני מרכזי של חברת אלקטרה כולל הוספת גז.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי בזמן, היה מאוד נחמד, עשה עבודה יסודית, הסביר לי כל מה שהוא עושה והיה מאוד אמין. אני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד ארז, כפר סבא.
אשרור: 03/11/2019
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצינור ניקוז של מזגן.
חוות דעת:
ממש מעולה! הגיע חצי שעה מרגע הקריאה. הייתה נזילה מהמזגן לתוך הבית, צינור הניקוז היה חבוי בארון ומשם לביוב, שמוליק פתר את הסתימה בצינור, וגם יצר פתרון יצירתי כך שאם שוב תיווצר סתימה, אוכל לטפל בה לבד. הוא היה סופר נחמד ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ג. כפר סבא.
משוב: 30/10/2019
תיאור השירות:
ניקוי מזגן של חברת אלקטרה בעקבות נזילה.
חוות דעת:
היה מאד אמין וחיכה עם התשלום שיעבור שבוע שנוכל להתרשם שהכל עובד. הוא היה בסך הכל בסדר ובמחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איריס רוזנטל, כפר סבא.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן רגיל והחלפת קבל במזגן מרכזי מחברת TADIRAN.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא היה אמין מאוד ועשה רושם מאוד מקצועי. הוא עלה לגג ואם הוא היה אומר לי שהמזגן הלך, אפילו לא הייתי מפקפקת, כי המזגן כבר בן 17 שנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרי לורבר, רעננה.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
ניקוי יסודי למזגן .
חוות דעת:
הוא היה מעולה, הגיע בזמן והיה מאוד מקצועי. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי גריאני, רעננה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן.
חוות דעת:
שמוליק הגיע אלי לתיקון והיה ממש אחלה, הוא פתר את הבעיה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יפעת תלמור, רעננה.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל ומיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מדהים, יוצא מן הכלל! הגיע בזמן ומהר וחסך לנו כסף. הוא סופר מקצועי, זיהה את הבעיה מיד ותיקתק עבודה. פשוט תענוג לעבוד איתו, אני ממליצה עליו ברוחב לב. הוא על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבריאל פרשטנד, כפר סבא.
משוב: 02/08/2019
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הגיע חצי שעה אחרי שדיברתי איתו, היה מאד נחמד בכל מהלך הטיפול ומאד מקצועי. אני מאד מרוצה מהעבודה שלו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 323 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק