מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.71
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.85
זמנים 9.91
מחיר 9.36
איכות 9.67
דירוג כללי 9.71
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
יוסי דיאמנט, רעננה.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ בנוגע לריח שרוף בבית.
חוות דעת:
ממש מעולה, קודם כל היה זמין הגיע אלי בשעה מאד מאוחרת בלילה והיה מאד אכפתי, התייחס מאד ברצינות לבעיה, פירק את השקעים ובדק אם יש שקע שרוף. היה מאד אדיב ואפילו לא רצה לגבות תשלום כי לא באמת היתה בעיה לפתור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דנה רפאל, כפר סבא.
משוב: 05/04/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר שנגרם מחיווטים חשופים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, שמוליק היה אדיב, זמין, המחיר היה מאוד הוגן אני ממליצה עליו.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אורית און, הוד השרון.
משוב: 03/04/2019
חוות דעת:
הכל היה טוב!!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גדעון מלכי, כפר סבא.
אשרור: 25/02/2019
משוב: 25/12/2018
תיאור השירות:
התקנת מנורה בבית.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ועשה עבודה טובה, איש נחמד ומחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי רון, כפר סבא.
אשרור: 04/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
תיקון של כמה גופי תאורה שונים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! הוא תיקן מה שבעלי מקצוע קודמים לא הצליחו. הלוגיסטיקה של התאום, הסנכרון וההגעה היו מושלמים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל שגב, רעננה.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף תאורה.
חוות דעת:
בעל מקצוע מקצועי נחמד ואדיב. היה זמין, הגיע בזמן, וביצע את העבודה במהירות ויעילות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר הוכמן, הוד השרון.
משוב: 29/01/2019
תיאור השירות:
החלפה של פחת ראשי בעקבות קצר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הייתה לו השערה שהדוד גרם לקצר, אז הוא עלה לגג ובדק את הדוד באופן יסודי. הוא הבין שהבעיה לא מהדוד, אלא מהפחת הראשי והחליף אותו. סך הכל הוא היה מאוד מקצועי, הגון, אדיב ואפילו נחמד לילדים. אני מאוד ממליץ עליו ואזמין אותו בפעמים הבאות.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אלרוד, כפר סבא.
משוב: 27/01/2019
תיאור השירות:
תיקון מנורה.
חוות דעת:
חוץ מכמה דברים קטנים, היה בסדר. התיקון והמחיר היו בסדר גמור. אבל החשמלאי לא ניקה אחריו. אפילו לא שאריות חוטים. הייתי מצפה כי בדירוג כזה גבוהה ישקיע החשמלאי עוד 2 דקות להשאיר נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
גלעד בן עמי, הוד השרון.
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח הראש ותיקון מנוע במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, איכותי והכל היה מעולה, הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן מתוקי, רעננה.
אשרור: 18/01/2019
משוב: 20/06/2018
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמלי בחדר העבודה.
חוות דעת:
הוא מצוין ומעולה, באמת מגיע לו הדירוג הכי גבוה שאפשר לתת. הוא הגיע בזמן, ראה שקניתי שקע לא טוב אז הוא הלך לקנות חדש וחזר עוד פעם בלי בעיה. אין הוא באמת עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק