מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שמוליק
ציון כללי:
9.72
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.86
זמנים 9.90
מחיר 9.43
איכות 9.69
דירוג כללי 9.72
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נורית א. כפר סבא.
אשרור: 11/02/2020
משוב: 05/12/2019
תיאור השירות:
בדיקת הארקה ובדיקה של לוח החשמל.
חוות דעת:
היה מקצועי מאוד! נתן המון מידע שמסביר כל דבר. הגיע בזמן. גבה מחיר סביר מאוד! אין ספק שאמליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רוני ב. הוד השרון.
אשרור: 07/02/2020
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
החלפה של גוף חימום בדוד חשמל, התקנת טיימר לדוד ותיקון שקע שהיה בו קצר.
חוות דעת:
מקצועי מאד. הוגן במחיר. בטוח שאקרא לו שוב כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד בן עמי, הוד השרון.
אשרור: 04/02/2020
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
החלפת פקק בלוח הראש ותיקון מנוע במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירותי, איכותי והכל היה מעולה, הוא עשר מכל הבחינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חן כהן, הוד השרון.
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת בעיה בחשמל בקליניקה.
חוות דעת:
אחלה גבר. הוא היה אמין, ישר, מאוד ישיר ויעיל. הוא עזר לי להבין מאיפה הבעיה, הסביר לי שהייתי צריכה לנתק גופים מסוימים וגבה עבור ביקור בלבד.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אייל ואגו, רעננה.
משוב: 03/02/2020
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הכול היה מצוין. הוא הגיע מהר, היה מאוד מקצועי והסביר הכול. בסוף גילינו שהתקלה הגיעה מחברת חשמל והוא עזר לי לפנות אליהם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר י. כפר סבא.
משוב: 02/02/2020
תיאור השירות:
תיקן לוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע במהירות לאחר שנפלה פאזת חשמל בבית ותיקן אותה בזריזות. מקצועי מאוד ונחמד מאוד. נתן הסבר כיצד לתחזק את לוח החשמל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאורה קנפו, רעננה.
אשרור: 02/02/2020
משוב: 02/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה בקופסת מזגן עקב חדירת מים.
חוות דעת:
שמוליק ממש בסדר גמור, הוא איתר את התקלה ופתר אותה מהר. אני מאד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן נתניאן , רעננה.
משוב: 05/01/2020
תיאור השירות:
תיקון שני גופי תאורה.
חוות דעת:
הוא היה על הכיפאק, היה מצוין, הגיע בזמן, ביצע את העבודה טוב ומהר, אני מרוצה ממנו ומהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסף מליק, רעננה.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 13/11/2019
תיאור השירות:
התקנת קו בזק לאינטרנט.
חוות דעת:
היה מהמם, שמוליק היה אלא כיפק ועשה עבודה יפה. דייק בזמנים ואפילו הקדים, מדרג אותו עשר בהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יאיר דיוינסקי, כפר סבא.
משוב: 12/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר ואיתור מקור הקצר.
חוות דעת:
התרשמתי ממנו מאוד לטובה! היה לי קצר בבית והוא הגיע, איתר את הבעיה ותיקן. הסתבר שמדובר ברטיבות והוא הראה לי מאיפה בדיוק מגיעה הבעיה. הוא היה מקצועי מאוד ורציני. עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 241 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק