מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.91
זמנים 9.91
מחיר 9.75
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אבשלום אריאל, בת ים.
משוב: 12/06/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רותם אביטל, בת ים.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מזגן.
חוות דעת:
התקינו לי שני מזגנים והם המליצו שכדאי שנתקין נקודות חשמל חדשות ולוח חשמל חדש. התקשרתי אליו והוא אמר שנשלח לו סרטון וממש ניסה להבין מה הסיטואציה בסבלנות ולבסוף אמר שאין צורך, שזה בטוח ושאין סיבה בדאגה. הוא ממש אדיב והוא הקדיש לי את זמנו בנחמדות וברצון לעזור. הוא לא גבה תשלום, דיבר בצורה מקצועית וחסך לי כסף. אני מרוצה מהשירות שנתן ואני בהחלט ממליץ לאחרים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל זלינגר, חולון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסיה פ. חולון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במתג חכם בדוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. הוא הגיע תוך כמה שעות בשישי בבוקר, ואפילו הלך הביתה והביא לנו מתג זהה וסידר לנו את כל הבעיות בתוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור פ, חולון.
משוב: 08/05/2019
תיאור השירות:
תיקון בלוח חשמל שכלל החלפת פחת.
חוות דעת:
היה מאה אחוז! מבחינתי הוא אחלה מכל הבחינות. הוא עשה עבודה טובה, הסביר על הכל ולקח מחיר סביר מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מאיר שדה, חולון.
משוב: 10/04/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. עשה את מה שעשה על הגג, דיבר איתי בטלפון ושלח לי תמונות של התהליך.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לירן עוזיהו, חולון.
משוב: 08/04/2019
תיאור השירות:
תיקון מפסק של בוילר.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה יעיל ותיקתק עבודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך בסאלי, חולון.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
התקנה של טיימר לדוד.
חוות דעת:
דוד קנה את הטיימר במקום שאנו נצטרך לקנות, ביצע את ההתקנה במקצועיות, מהירות ובחיוך. אנחנו מרוצים.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלי אליאב, חולון.
משוב: 10/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי.
חוות דעת:
היה הכי מעולה שאפשר! אין ציונים מספיק גבוהים באתר כדי לדרג אותו בהתאם. אי אפשר לבקש יותר מזה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ליאור גור, חולון.
אשרור: 07/10/2018
משוב: 26/08/2018
תיאור השירות:
פיצול של שני קווי חשמל מלוח החשמל דרך השחלה בקירות.
חוות דעת:
היה מעולה, פשוט אין מילים. הוגן וישר מאוד. עבד נקי מאוד ויש לו יחסי אנוש מעולים. למרות שנתקל בבעיה הרבה יותר מורכבת ממה שחשב זה לא השפיע על שום דבר ממה שסיכמנו בהתחלה. עבד אצלי 3 שעות ואני ממליץ בחום ונותן לו עשר בכל פרמטר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 886 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק