מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.97
מחיר 9.96
איכות 9.97
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
רפי מזרחי, חולון.
משוב: 04/10/2019
תיאור השירות:
החלפת שני בתי מנורה.
חוות דעת:
הוא מקצועי, עובד יפה, אני מאוד מבסוט ממנו, הגיע בזמן והוא בחור מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אורלי כ. חולון.
משוב: 03/09/2019
תיאור השירות:
הזזת מיקום מתג תאורה.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא מהמם, זמין חייכן, הסביר הכל וניקה אחריו. מגיעה לו מדליה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד אוברמן אוברמן, בת ים.
משוב: 30/08/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח חשמל והחלפת שקע למזגן.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה מהשירות, הוא עשה עבודה מאוד טובה. לדעתי המחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ולרי גריגורייב, בת ים.
משוב: 16/08/2019
תיאור השירות:
תיקון 4 שקעים, החלפת מתג ובדיקת הארקה.
חוות דעת:
הגיע בזמן, הסביר על הכל והיה נחמד. הכל היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תמר חביב, בת ים.
משוב: 08/08/2019
תיאור השירות:
החלפת חשמל בדירה ישנה שכללה התקנת שקעים, החלפת קופסת חשמל והתקנת הארקה לדוד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. בשונה מחשמלאי קודם שהגיע אלי שעשה עבודה לא טובה, דוד תיקן את כל מה שהוא עשה ועשה עבודה מעולה. הוא שיקף והסביר כל בעיה שהייתה והיה ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אורנה בסו, חולון.
משוב: 10/07/2019
חוות דעת:
צדיק אמיתי מקצוע מאוד ונותן שרות מכל הלב. בתקופה של היום טוב למצוא אחד כמו דוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבשלום אריאל, בת ים.
משוב: 12/06/2019
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רותם אביטל, בת ים.
משוב: 12/06/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מזגן.
חוות דעת:
התקינו לי שני מזגנים והם המליצו שכדאי שנתקין נקודות חשמל חדשות ולוח חשמל חדש. התקשרתי אליו והוא אמר שנשלח לו סרטון וממש ניסה להבין מה הסיטואציה בסבלנות ולבסוף אמר שאין צורך, שזה בטוח ושאין סיבה בדאגה. הוא ממש אדיב והוא הקדיש לי את זמנו בנחמדות וברצון לעזור. הוא לא גבה תשלום, דיבר בצורה מקצועית וחסך לי כסף. אני מרוצה מהשירות שנתן ואני בהחלט ממליץ לאחרים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל זלינגר, חולון.
משוב: 20/05/2019
תיאור השירות:
החלפת נקודות חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אליסיה פ. חולון.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר במתג חכם בדוד.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
סך הכל היינו מרוצים מאוד. הוא הגיע תוך כמה שעות בשישי בבוקר, ואפילו הלך הביתה והביא לנו מתג זהה וסידר לנו את כל הבעיות בתוך זמן קצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 978 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק