מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.92
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.94
זמנים 9.94
מחיר 9.85
איכות 9.94
דירוג כללי 9.92
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
הילה סופר, תל אביב.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 19/08/2020
תיאור השירות:
התקנת 2 גופי תאורה חדשים והורדת 2 ישנים ותיקון ספוט באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה נהדר ממש! עשה עבודה נקייה וגם הסביר עליה תוך כדי, נתן את כל האופציות מה העלות ומה ההבדל, היה מאוד נעים ונחמד ולקח מחיר סביר בעיניי. מבחינת זמנים הוא התקשר באותו היום לשאול מתי יוכל להגיע ודייק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רז הראל, תל אביב.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
תיקון לוח חשמל והחלפת לחצן החלפת 4 שקעים.
חוות דעת:
ממש חמוד וסבלני, בא בזמן כמו שהבטיח והיה ממש יסודי. הוא עבר איתנו על הכל לראות שעובד והדריך מה לעשות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל ב. תל אביב.
אשרור: 09/09/2020
משוב: 09/08/2020
תיאור השירות:
תיקון נקודות חשמל, התקנת טיימר לדוד חשמל ותיקון בית מנורה.
חוות דעת:
היה מצוין! דוד אדיב מאוד ונעים, לא היה יקר ביחס לעבודות שביצע והגיע בזמן שקבענו. בהחלט אשמח להשתמש בשירותיו שוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירא שטרן, תל אביב.
משוב: 02/09/2020
תיאור השירות:
החלפת שקע ותקע.
חוות דעת:
דוד ביצע עבודה מעולה, הגיע מהר עם חיוך וגבה תשלום הוגן. הוא בחור מקסים ואני ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל לוי, תל אביב.
משוב: 31/08/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבישג אימברמן, תל אביב.
אשרור: 31/08/2020
משוב: 01/07/2020
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גליה צוקרמן, תל אביב.
אשרור: 30/08/2020
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר שהיה לי באחת מהפאזות והחלפת המפסק הראשי של ארון החשמל.
חוות דעת:
הייתי ממש מרוצה! דוד איתר את הבעיה תוך דקות ותיקן אותה. עשה בדיקה מקיפה לארון החשמל כדי שלא יהיו בעיות דומות ואכן זיהה בעיה אחרת שהיתה בארון החשמל שהיתה עלולה ליצור לי בעיה בהמשך. הוא סידר אותה עבורי בלי תוספת תשלום! דוד מקצועי, זריז בעבודתו ועדיין נתן לי הסבר על מה שהוא עושה - כדי שאדע. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן וירצברג, תל אביב.
אשרור: 23/08/2020
משוב: 23/06/2020
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יובל טל, תל אביב.
אשרור: 18/08/2020
משוב: 29/06/2020
תיאור השירות:
התקנת מונה חשמל.
חוות דעת:
הוא היה טוב, מדהים מכל הבחינות! מהרגע הראשון היה פנוי אלינו, נתן מענה, גם המחיר היה הוגן, הוא הגיע בזמן ועבד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ג'קי אלבו, תל אביב.
משוב: 17/08/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד מהיר וחיובי, תקתק את העבודה ואני מרוצה, המחיר לא יקר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1208 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק