מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דוד
ציון כללי:
9.96
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.96
זמנים 9.96
מחיר 9.93
איכות 9.95
דירוג כללי 9.96
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
בן טבק, תל אביב.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
החלפת חיבורי חשמל.
חוות דעת:
היה שירות טוב. הוא הגיע בזמן מתי שקבענו, היה מקצועי, נחמד מאוד והסביר מה שצריך. ממש מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אמיר דולב, תל אביב.
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמל והחלפת שעון שבת של הדוד.
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ארז גולן, תל אביב.
משוב: 24/08/2019
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל חדשה במקום שקע שלא עבד.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
תומר סטחי, תל אביב.
משוב: 22/08/2019
תיאור השירות:
החלפת תרמוסטטט של דוד שמש.
חוות דעת:
היה נהדר, היה מהיר, גבה מחיר טוב וגם הסביר את התהליך, לא רק אמר שיש תקלה אלא הסביר ממה היא נובעת.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל מ, תל אביב.
משוב: 21/08/2019
תיאור השירות:
תיקוני חשמל שכללו תיקון קצר ומנורה.
חוות דעת:
דוד הפגין מקצועיות נדירה כבר משיחת הטלפון. הוא ניסה לעזור לי דרך הטלפון כדי לחסוך הגעה אבל התעקשתי שיגיע. כשהגיע הוא המשיך להרשים עם תיבת הכלים שלו. הוא הגיע עם הרבה ציוד שהיה מסודר ממש כמו חיילים. דוד רכש עבור לקוחותיו מכשיר מגר לגילוי קצרים מאוד יקר כדי לחסוך זמן ולהיות אפקטיבי. ממש כמו רופא הוא הצליח לאתר באופן מדויק את מקור התקלה. הוא חרוץ בצורה בלתי רגילה, אמין ואנושי. בנוסף הוא עשה דברים מעבר להזמנה כמו למשל לתקן מנורה שממנה הגיע הקצר. כאשר הבין שאני צריכה מנורה חדשה הוא השאיר לי בית מנורה כדי שיהיה לי אור. חשוב לציין שהוא ניקה אחריו. הוא מקצועי, אמין ואדיב. לא נתקלתי בדבר כזה. כמון כן המחיר היה הוגן בהחלט. ממליצה עליו!!! הוא בפירוש הציל אותי ועל כן תבורך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קטיה קוזירובסקי, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלי ענבר, תל אביב.
משוב: 20/08/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בגוף חימום של דוד חשמל.
חוות דעת:
דוד היה מצוין, נפלא, זמינות נהדרת, הגיע תוך שעה, עשה עבודה טובה, כל החלקים היו ברכב, פירט וטיפל בהכל מעל מעבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל שרפשטיין, תל אביב.
משוב: 18/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק בלוח חשמל עבור מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הגיע בסוף והיה מאוד מאוד נחמד והתרשמתי גם שהוא היה מאוד טוב מבחינה מקצועית. הוא הגיע מאוד מהר ונתן מחיר מעולה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלי בר, תל אביב.
משוב: 13/08/2019
תיאור השירות:
החלפת מתג שרוף של כפתור של מזגן.
חוות דעת:
פשוט נהדר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבנר שקד, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
החלפת בית נורה.
חוות דעת:
היה מ-ע-ו-ל-ה! הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 950 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק