הגיע לסדר רשת גדולה במיוחד בסלון, לאחר שהתברר שניתן לשפר את הרשתות המקבילות, סידר ושידרג, היה אמין, מקצועי, ונחמד.
מחיר סביר בהחלט.
מומלץ בחום
חוות דעת:
ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענבל ד. ראש העין.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 05/10/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין. היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית ד. הרצליה.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת 2 רשתות בדלתות יציאה לגינה.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד. הוא היה מקצועי מאוד, הגיע בזמן, התקשר לפני כמה פעמים בכדי לוודא במדויק את אופי העבודה הנדרשת, עבד במקצועיות והשאיר אחריו נקי ומסודר.
הוא איש מקסים, בוודאות אזמין אותו שוב כשאצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ב. הוד השרון.
משוב: 05/05/2024
תיאור השירות:
החלפת רצועה בתריס.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד כ. שוהם.
אשרור: 03/05/2024
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי, עשה עבודה טובה, בא בזמן והסביר הכל. עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל איתן, פתח תקווה.
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ותריס גלילה.
חוות דעת:
לא הייתי נוכח אבל לפי מה שהבנתי השירות היה מוצלח וטוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרטין קריסטל, כפר סבא.
משוב: 25/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדוה והבה, פתח תקווה.
משוב: 21/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול ושני תריסי גלילה קטנים.
חוות דעת:
הוא אחלה בן אדם והיה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 414 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
הכל התחיל אי שם בשנת 1995, כשאילן למד תעודת מקצוע בתיכון מלט"ב בחולון. מאז ועד היום הוא מנהל את העסק שלו.
אילן נשוי ויש לו שלושה ילדים בני 12, 13 ו-19.
בשעות הפנאי הוא אוהב לנגן בגיטרה, "כל מה שבא לי טוב לאוזן, בעיקר מטאליקה ולד זפלין שהם האהובים עלי", הוא מספר. לרוב הוא מנגן לבד, אבל לפעמים גם הבן שלו מצטרף לניגון משותף "הכנסתי אותו גם למחלה הזו של הגיטרה" הוא משתף בסיפוק.
אילן עבד קשה כדי להקים את העסק שלו. "בהתחלה פרסמתי את עצמי בכל מיני מקומונים וזה הלך קצת לאט. אבל אז התחילו להגיע המלצות מפה לאוזן והעסק גדל והתחיל לצמוח".
הדבר שהוא הכי אוהב בעבודות אלומיניום זה הרגע שהעבודה מסתיימת והלקוחות מרוצים "זה ממש עונג, לראות לקוח מבסוט. נגיד, לפני 15 שנים ביצעתי עבודת אלומיניום ללקוח, בימים אלה הוא התקשר אלי וביקש ממני עוד עבודה. זה ממש מרגש אותי שלקוחות זוכרים אותי, מרוצים וחוזרים לעוד עבודות במשך 21 שנים מעולם לא היו לי תלונות של לקוחות".
ומה לגבי השאיפות לעתיד?
אילן מספר שהוא מתעניין מאוד גם בתחום של השיפוצים ועבודות גמר. "אני מקווה להגיע לשם ממש בקרוב, להגדיל את העסק שלי לעוד תחומים ולהצליח לבצע עבודות משלב הבניה הראשונית ועד הרגע שאני נותן את המפתח ללקוח".
תחומי התמחות:
:: חלונות אלומיניום
:: תריסים
:: תריסים חשמליים
:: דלתות
:: סגירת מרפסות
:: עבודות אלומיניום גדולות
בעסק של אילן נותנים אחריות לשנה על כל העבודות ו-5 שנות אחריות על מוצרים נוספים כמו תריסי גלילה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.