מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אילן
ציון כללי:
9.86
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.92
זמנים 9.90
מחיר 9.76
איכות 9.87
דירוג כללי 9.86
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
נטלי זמיר, תל אביב.
משוב: 01/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מנוע לתריס חשמלי.
חוות דעת:
אילן עבד בסבלנות ובמקצועיות רבה, ווידא שהכל הולך כמו שצריך והתוצאות נהדרות! אני ממש מרוצה וממליצה עליו לכולם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
ליאון בוזו, תל אביב.
אשרור: 29/11/2019
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה והחלפת מנוע.
חוות דעת:
היה מקסים! הגיע בזמן, עשה אחלה עבודה, השאיר מסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מזל כוכבי, תל אביב.
אשרור: 28/11/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
תיקון ידית חלון קיפ במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה אצל הבת שלי, היה מקסים, הגיע בול בזמן שקבענו, היה מקצועי, לקח מחיר הוגן ובצורה נוחה, נחמד וברור לי שאני יזמין אותו עוד בהמשך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לילך ב. תל אביב.
אשרור: 15/09/2019
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון של חלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור. הוא עקב על זה, גם אם בהתחלה לא הייתי בטוחה אם להזמין אותו כי היה חלק שבעייתי להשיג הוא התקשר לשאול אם הסתדרתי ובסוף בא ותיקן את הבעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
רגינה כץ, תל אביב.
משוב: 25/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מנגנון בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
לילך דרור, תל אביב.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
שירות עשר מתוך עשר, הגיע אלינו צ'יק צ'ק, הצטער שלא הגיע באותו יום שדיברנו בטלפון, בני וביתי היו בבית ודאג לפני שהגיע שיש מישהו בבית למעל גיל 18. בדק כל דבר כמה פעמים אחרי שתיקן, אמר מראש כמה יעלה ומה יקרה אם צריך להחליף מנוע ובסוף לא היה צריך. הוא מקצועי מאוד, גבה מחיר הוגן, אני מרוצה מאוד וממליצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן מנדלסון, תל אביב.
משוב: 29/07/2019
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד ותריס גלילה.
חוות דעת:
הזמנתי אותו פעמיים. הוא היה סבבה לגמרי. הגיע בזמן, היה הגון, נחמד ויעיל. בנוסף הבנתי שהוא מבין ברשתות אז התלוננתי בפניו על בעיה שהיתה לי ברשת בבית. הוא הסתכל על הרשת ועשה תיקון קטן בכמה דקות ששיפר את המצב ואפילו לא גבה על זה תשלום :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ראול שוצ'י, תל אביב.
משוב: 17/07/2019
תיאור השירות:
שיחרור חלון תקוע.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, הגיע בזמן, מקצועי ואיכותי, השירות היה סופר מקצועי והוא לקח מחיר הוגן, מאד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף טלמור, תל אביב.
אשרור: 19/12/2018
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריסי שלבים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל ר. תל אביב.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה מעולה! מאוד מומלץ. הוא תיקן תריס חשמלי שהיה מאוד קשה לתיקון- בעל מקצוע קודם שהגיע לא הצליח. היה מאוד מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 147 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק