מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.76
מחיר 9.47
איכות 9.80
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רונן כהן, ראשון לציון.
משוב: 16/02/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק תלת פאזי חצי אוטומט.
חוות דעת:
הכל 10! הוא היה פשוט מדהים, הגיע בזמן, עשה עבודה מהירה, היה נחמד וגבה מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
גיטה לפינסקי, ראשון לציון.
משוב: 30/01/2020
תיאור השירות:
הזזת נקודות חשמל והתקנת תנור במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה עשר! שירותי, אדיב, מקצועי, בא בזמן והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוסי שוקרון, ראשון לציון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק למפזר חום לאמבטיה.
חוות דעת:
רמי היה בסדר גמור. אדיב, עשה את העבודה כמו שצריך והייתי מרוצה מהמחיר. הדבר היחיד שהפריע לי, זה שהוא לא עמד בזמנים, קבענו ב- 10 בבוקר, ראיתי שהוא לא מגיע אז אחרי שעתיים התקשרתי והוא אמר לי שהמכונית שלו התקלקלה והוא תקוע במוסך, ןשהוא יגיע בהמשך. הוא לא חזר אליי, אז אני התקשרתי עוד מספר פעמים לצורך עדכון ובסופו של דבר הוא הגיע ב- 5 בערב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
5
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ליאור וקס, ראשון לציון.
משוב: 29/01/2020
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמל שנשרף וניקוי הקיר.
חוות דעת:
רמי היה מעולה! היה בדיוק מה שרציתי, לקח מחיר סביר, עבד מאוד מהר ומסודר. בן אדם נחמד, שירותי ואדיב. ממש נהניתי ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דימה ארג, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
התקנת שישה גופי תאורה בחדר מדרגות בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, נתן מחיר סביר מאוד, הגיע בזמן ואפילו יותר מוקדם ממה שציפינו, עשה עבודה טובה, היה מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה פילובסקי, ראשון לציון.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית.
חוות דעת:
הוא איתר את הגורם המקצר וייעץ לי בהתאם. הוא הגיע בזמן והיחס היה טוב. המחיר לדעתי הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צביה דוזלי, ראשון לציון.
אשרור: 29/12/2019
משוב: 27/11/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר בארון חשמל.
חוות דעת:
רמי היה עשר! אני מאוד התפעלתי מהאמינות ההגינות והמקצועיות שלו, התיקון היה מקצועי ומהיר. בעל יושרה ואמינות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן אנטין, ראשון לציון.
משוב: 22/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מתגים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש עשר! הוא הגיע, היה ישר ולעניין, פתר את הבעיה צ'יק צ'ק ולקח עבור ביקור בלבד כי לא היה צריך חומרים. הוא עשה רושם מקצועי ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דורון אלטר, ראשון לציון.
משוב: 16/12/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק שגרם לקצר.
חוות דעת:
הוא פשוט תותח! קודם כל הוא עמד בזמנים והגיע בדיוק מתי שהוא אמר. היה לי מפסק שגרם לקצר וגם לא היה לי מים חמים, שאלתי אותו אם הוא יכול להגיע ממש במהירות כי הייתה שעת ערב והסברתי לו שזה חשוב לי בשביל לקלח את הילדים, הוא עשה את כל המאמצים והגיע ממש תוך 45 דקות. הוא פתר את הבעיה ולדעתי המחיר גם היה הוגן מאוד, הוא היה מאוד נחמד ואין לי ספק שאקח אותו לעוד עבודות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן מור, ראשון לציון.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בחדר שינה.
חוות דעת:
השירות היה חבל על הזמן, רמי איש אדיב, נעים והוא הסביר בדיוק כל צעד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 609 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק