מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
רמי
ציון כללי:
9.61
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.66
זמנים 9.65
מחיר 9.47
איכות 9.65
דירוג כללי 9.61
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
שלי ש. תל אביב.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, בא בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אביבית מ. תל אביב.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
התקנת בית מנורה ומפסק.
חוות דעת:
היה נהדר. הוא מקסים, עמד בזמנים ויצא מגדרו לתת שירות מצוין. הוא נתן עצות טובות לגבי היקף העבודה והיה ישר, הגון ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אביטל מזרחי, תל אביב.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי ונטילטור.
חוות דעת:
השירות שלו סופר מקצועי, הוא בן אדם נעים הליכות באופן יוצא מן הכלל. הוא סבלני, אם יש תקלות, את הכל הוא פותר. הוא ישר ואמין. הלוואי ויהיו עוד הרבה כמוהו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיורא איתן, תל אביב.
משוב: 17/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שקעים בעמדת עבודה.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, הוא עשה עבודה איכותית ומקצועית, אין לי שום טענות הוא עשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף כהן, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
התקנת 5 גופי תאורה בבית.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא בא בזמן, היה מאוד מקצועי, עשה עבודה טובה ומהירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רחל גורמן, תל אביב.
אשרור: 16/09/2020
משוב: 13/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מפסק, גוף תאורה והעברת נקודת תקשורת.
חוות דעת:
קודם כל הוא היה באמת מקסים. הוא עבד המון זמן, דיבר בטלפון עם בזק במקומי ועשה עבודה מקצועית ומעולה עם פתרון חכם לקשיים שהיו כרוכים בנקודת התקשורת. אני לא מתמצאת במיוחד במחירים, אבל חושבת שהמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שירן ורדי, תל אביב.
משוב: 16/09/2020
תיאור השירות:
החלפת מאוורר תיקרה והתקנת שלושה אהילים.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, מאוד סבלני וגם עשה קצת מעבר. בעיקרון קבענו לבוקר וכנראה שהייתה אי הבנה אז הוא הגיע בצהרים ולכן נתן לי אהיל מתנה בגלל האי הבנה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני כהן, תל אביב.
משוב: 14/09/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טל ג. תל אביב.
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שני בתי מנורה והחלפת שקע שרוף.
חוות דעת:
היה מושלם! נתן שירות מעולה ועשה עבודה טובה, גם עזר לי בעוד משהו שבכלל לא בתחום שלו וגבה מחיר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דניאל טייב, תל אביב.
משוב: 13/09/2020
תיאור השירות:
התקנת שלושה גופי תאורה.
חוות דעת:
אחלה בחור! הייתי מרוצה מהמחיר, השירות והנחמדות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 807 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק