מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
צביקה
ציון כללי:
9.98
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.99
זמנים 9.99
מחיר 9.85
איכות 9.99
דירוג כללי 9.98
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טליה ל. מודיעין.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
התקנה של דוד שמש 150 ליטר.
חוות דעת:
מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מנחם א, מודיעין.
משוב: 24/04/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור, נתן לי עצה בטלפון איך אני יוכל לסדר את הבעיה בעצמי וזה באמת פתר אותה.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני נוריאל, מודיעין.
אשרור: 24/04/2019
משוב: 21/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לדוד שלוקח לו זמן לחמם את המים.
חוות דעת:
הוא הסביר לי איך זה עובד ואמר לי בדיוק מה לעשות כדי לפתור את הבעיה לבד.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
-
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמיר איתן, מודיעין.
משוב: 15/04/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת נמרוד והחלפת קולט.
חוות דעת:
היה על הכייפאק, מבחינת הזמנים, השירות, המסירות ולדעתי המחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן לילינטל, מודיעין.
משוב: 02/04/2019
תיאור השירות:
החלפת קולט ודוד שמש של חברת נמרוד 150 ליטרים.
חוות דעת:
העבודה הייתה מצוינת. הוא עשה הכל בדיוק כמו שהוא הבטיח ובהתאם למה שסיכמנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עודד ז. מודיעין.
משוב: 24/03/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש נמרוד 150.
חוות דעת:
היה מעבר למעולה, צביקה הוא אדם מאוד סבלני, לא דוחף דברים אלא מקשיב ואומר באמת רק מה שצריך. הצוות שלו אדיב ונחמד מאוד, יעיל ומדויק מבחינת זמנים. הם עשו את העבודה מאוד מהר ובצורה מאוד אדיבה ונחמדה. ולאחר מכן צביקה אפילו מתקשר אחריי יומיים כדי לשאול מה נשמע, ורק לאחר שבוע שהוא היה בטוח שהכל בסדר הוא גבה תשלום. פשוט יוצא דופן! אם הייתי יכול הייתי מדרג אותו גם 11 מתוך 10
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רז אטש, מודיעין.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
פירוק קולט ישן והרכבה של קולט חדש.
חוות דעת:
קיבלנו שירות מאוד מהיר, הוא היה נחמד מקצועי נתן את כל הפרטים מראש. כבר מהשיחת טלפון הוא הבין ישר את הבעיה ותוך שעתיים כבר היינו אחרי הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן מלכאי, מודיעין.
אשרור: 13/02/2019
משוב: 14/11/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
מדהים! עשה עבודה טובה, נתן שירות טוב ותחושה שיש על מי לסמוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עומר ד. מודיעין.
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד בגודל של 150 ליטרים ותיקון צנרת.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בערב וכבר בבוקר שלמחרת הוא הגיע. העבודה מצוינת עשו אותה במקצועיות, הוא בדק לאחר שבוע שהכל בסדר ורק אז גבה את התשלום. המחיר נראה לי הוגן אבל לא עשיתי סקר שוק.
איכות
10
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יצחק פלד, מודיעין.
אשרור: 03/02/2019
משוב: 05/12/2018
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש.
חוות דעת:
עשר מכל הבחינות! אדם אדיב, נחמד ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2843 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק