מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
סלבה
ציון כללי:
9.51
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.68
זמנים 9.80
מחיר 8.92
איכות 9.65
דירוג כללי 9.51
התפלגות

מחושב על 84 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אינס בלינדר, בת ים.
אשרור: 12/04/2019
משוב: 10/02/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לכיור מטבח עם נזילה.
חוות דעת:
היה בסדר. הוא הגיע בזמן ומהר, מצא את התקלה מיד, עשה מה שצריך ומאז הכל עובד ואין לי טענות, אני דיי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
עמי כוחלני, חולון.
משוב: 21/03/2019
תיאור השירות:
החלפת צינור של ברז מים בקיר עקב נזילה.
חוות דעת:
סלבה הגיע די מהר לאחר שהתקשרתי אליו במוצאי שבת והגיע על הבוקר ביום ראשון. הוא גילה את התקלה יחסית מהר, השתמש באמצעות מצלמה לאיתור הנזילה והצליח להגיע למקום המדויק ולא היה צריך לפרק יותר מדי ריצוף. הרגשתי שהוא עבד באופן מקצועי ונתן מחיר הגיוני וסביר.
איכות
8
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
טניה סמוליארוב, חולון.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
פתיחת מעברים סתומים בין בריכות הניקוז של הבניין ונתינת הצעת מחיר לתיקון יסודי של מערכת הביוב המרכזית.
חוות דעת:
סלבה הגיע אלינו סך הכל 3 פעמים, להמשך טיפול. בכל המקרים הגיע בזמן וללא עכובים. איתר את הבעיה בצורה מקצועית והשקיע מעצמו בנסיון לתקן. הבעיה הסתברה כמורכבת, ולכן הבעיה לא נפתרה, אבל הוא עשה מאמץ מכובד.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אליסיה פ. חולון.
אשרור: 07/03/2019
משוב: 06/01/2019
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה.
חוות דעת:
הוא פתר את הבעיה והיה מקצועי, אין שום בעיות זה עובד כמו שצריך. מה שהפריע לי זה שהוא לא שם חלקים חדשים שאני יכולה להיות רגועה לאורך זמן, הוא שם חלקים שהיו לו בקופסא כבר, חלקם אולי ישנים.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איה שושן, חולון.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
קודם כל היה זמין מעכשיו לעכשיו, הגיע בזמן שקבענו, אבחן ופתר את הבעיה, היה מאד אדיב, הסביר את התהליך והשאיר נקי אחריו. בסה"כ היה מעולה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוני כהן, בת ים.
משוב: 11/02/2019
תיאור השירות:
בדיקת נזילה מביוב לתוך מקלט בבניין.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הגיע בזמן, גבה מחיר הוגן ועשה עבודה טובה. הוא היה עשר. היה הוגן ואמר שזה אחריות של העירייה לתקן את הנזילה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
קובי משה, חולון.
משוב: 02/10/2018
חוות דעת:
אחלה אדם, הוא ישר ואמין, עשה עבודה טובה עם חיוך על הפנים.אני מרוצה מאוד וממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילן ברנט, חולון.
משוב: 05/07/2018
תיאור השירות:
בדיקת נזילה.
חוות דעת:
היה פשוט 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הילה קוזוקרו קוז'וקרו, הרצליה.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב ראשי.
חוות דעת:
הוא הגיע ממש מהר, פתר את הבעיה במקצועיות ולדעתי המחיר הגון. שמרנו את המספר שלו ובטוח נעזר בו שוב :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
תמר פ. תל אביב.
משוב: 16/04/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח ופתיחת סתימה בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
היה מעולה: הגיע בזמן, עבד ביעילות, ברוגע ובמקצועיות, והשאיר הכול נקי ומסודר. אמר מראש את המחיר וכך היה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 84 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק