מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
יורי
ציון כללי:
9.78
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.75
זמנים 9.77
מחיר 9.56
איכות 9.78
דירוג כללי 9.78
התפלגות

מחושב על 32 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ידידה אריה, ירושלים.
משוב: 31/03/2019
תיאור השירות:
החלפת מדחס של מערכת חימום ביתית.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעולה. הוא היה מהיר ומקצועי. הוא אדם מאד נעים ומאד אמין. הטיפול שלו גרם לרעש במנוע שהוא לא יודע לטפל בו. הוא הפנה אותי בחזרה לחברה ואמר שיהיה פה בשבילי לכל בעיה אחרת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יוני רייבר, ירושלים.
משוב: 25/03/2019
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בהסקה מרכזית.
חוות דעת:
היה על הכיפאק. הוא הגיע בזמן, איתר את הבעיה ולקח מחיר בסדר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גילית איבגי, ירושלים.
משוב: 01/03/2019
תיאור השירות:
ניקוי וחידש מערכת הסקה ישנה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, זמין, בעל יחס טוב, העבודה הייתה מעולה ואני מרוצה ממנו מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
יעל זליגמן, ירושלים.
משוב: 02/01/2019
תיאור השירות:
אספקה והחלפת רדיאטור בדירה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. היה נראה שהוא עושה עבודה מקצועית. הגיע בזמן ועשה מה שאמר שיעשה. לדעתי המחיר היה יקר.
איכות
9
מחיר
-
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גלעד ירון, ירושלים.
משוב: 13/12/2018
תיאור השירות:
התאמת מערכת גז לפני בדיקה של חברת הגז והתקנת ארובה.
חוות דעת:
הוא איש מקצוע מעולה! עשה עבודה טובה, הגיע בזמן וממש נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל אריאלי, ירושלים.
משוב: 15/11/2018
תיאור השירות:
שחרור משאבה בתנור סולר.
חוות דעת:
הוא היה מאה אחוז! היה בסדר גמור והמחיר שלקח לא היה גבוה לדעתי. הוא היה נחמד מאוד ואדיב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אפרים גרינפלד, ירושלים.
משוב: 13/11/2018
תיאור השירות:
החלפת תנור הסקה גז, התקנת תרמוסטט חדר, החלפת כרטיס אלקטרוני במחמם מים גז ישן ופתיחת סתימה ברדיאטורים.
חוות דעת:
יוצא מן הכלל! עשה עבודה טובה, נקייה ויעילה. מצא פתרונות לתקלות שבמשך שנים אף אחד לא הצליח לעשות, הוא יודע מה הוא עושה ועושה את זה בשקט ובעילות. אני ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
ארקדי ויינר, ירושלים.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 05/03/2018
תיאור השירות:
תיקון של מערכת חימום ביתית שמושתת על גז שכלל ניקוי והחלפת מים בצנרת.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו! הוא עשה את העבודה בצורה מצויינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנן בירנבוים, ירושלים.
אשרור: 31/07/2018
משוב: 28/01/2018
תיאור השירות:
איטום נזילה בגוף חימום של היונקרס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא הגיע, מצא את הנזילה ואטם אותה. הוא היה מצויין, מקצועי, הגיע בזמן, אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ורדיאלה מיינר, ירושלים.
משוב: 15/05/2018
תיאור השירות:
תיקון של מערכת הסקת סולארית.
חוות דעת:
הוא עבד הרבה זמן, הצליח למצוא את התקלה ותיקן אותה לשביעות רצוננו. המחיר היה גבוה אבל אם אני משווה את זה לרמת ההשקעה שלו כאן אז זה הוגן. אני חושבת שהעובד שלו קצת פחות טוב ואם יורי היה מגיע לכאן בעצמו כמו שקרה בסוף אז הוא היה פותר את הבעיה בפחות זמן אבל סך הכל הוא היה מאוד יעיל ואין לי דברים רעים להגיד עליו :)
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 32 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמתקין מערכות חימום רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות מערכות חימום. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק