מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
דני
ציון כללי:
9.75
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.88
זמנים 9.72
מחיר 9.56
איכות 9.77
דירוג כללי 9.75
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אביעד כהן, פתח תקווה.
אשרור: 18/08/2019
משוב: 18/02/2019
תיאור השירות:
התקנת קווי תקשורות לבית.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא עמד בזמנים, השירות שנתן היה מעולה וגם המחיר שלקח היה סביר והוגן. אני מרוצה מאוד ומבחינתי הוא ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
דליה עינן, פתח תקווה.
אשרור: 15/02/2019
משוב: 30/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע למערכת אינטרקום ומרכזייה.
חוות דעת:
היו לי שיחות טלפון לא מזוהות שגרמו לחיובים מאוד גבוהים ולא ידעתי מאיפה זה. הוא אמר לי שהוא לא חייב להגיע ונתן לי הדרכה בדיוק מה לעשות, היינו בקשר גם בימים שלאחר מכן והוא אמר לי איך לפתור את הבעיה כמו שצריך. הוא בן אדם טוב, מקצועי, אמין ולא חמדן. הוא עזר לי מאוד, מגיע לו 10 בהחלט!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי ורוויטל מ. גבעת שמואל.
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
תיקןן מערכת אינטרקום בכניסה לבית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לאה הז, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מרכזייה בבית.
חוות דעת:
הגיע בזמן והיה ממש בסדר. היו כמה בעיות טכניות, אבל הוא לא וויתר, אלא חיפש וסידר את התקלה.
איכות
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אביעד צברי, פתח תקווה.
משוב: 17/07/2018
תיאור השירות:
התקנה של רשת תקשורת.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי הגיע בזמן עשה טובה וסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
צפורה כ. פתח תקווה.
משוב: 27/10/2016
תיאור השירות:
סידור הזעקה ביתית שלא תפעל בשבת.
חוות דעת:
אני מרוצה מהעבודה שלו. היה אמין, הגיע בזמן בהתראה קצרה ועשה בדיוק את מה שבעל המקצוע הקודם לא הצליח לעשות.
איכות
10
מחיר
4
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
איריס שרייבר, פתח תקווה.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 23/02/2016
תיאור השירות:
התקנת רשת אינטרנט קווית בבית.
חוות דעת:
הוא מעולה מעולה מעולה! מדהים. אני מרוצה פשוט מהכל- המחיר, ההתנהגות והמקצועיות. פשוט מצוין! היו עליו חוות דעת חיוביות, ובכל זאת הייתי מופתעת לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רינה דייגי, הוד השרון.
אשרור: 15/05/2015
משוב: 12/10/2014
תיאור השירות:
תיקון מרכזייה בבית.
חוות דעת:
הוא היה ממש בסדר גמור. הקו שלא פעל היה בחדר שינה והוא עשה עבודה ממש טובה ומקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יואל כהן צדק, פתח תקווה.
משוב: 07/05/2015
תיאור השירות:
התקנה של אזעקה ואינטרקום בבית.
חוות דעת:
השירות היה חבל הזמן! הוא איש מקצועי, נותן שירות מעולה, סובלני, גמיש בעבודה וגם בזמנים. אני מרוצה מכל רגע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איציק קרן, פתח תקווה.
משוב: 22/09/2014
תיאור השירות:
הזזת מצלמה ותיקון מכשיר DVR.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, נתן שירות טוב והמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 277 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי אזעקות ומצלמות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים והתקנות אזעקות ומצלמות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק