מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.60
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.67
מחיר 9.49
איכות 9.62
דירוג כללי 9.60
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
ליאור זילבר, גבעתיים.
משוב: 13/08/2019
חוות דעת:
היה מצוין! עבודה מקצועית ויחס נעים ושירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
קארין גבע, גבעתיים.
משוב: 05/03/2019
תיאור השירות:
אבחון בעיה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור. הוא איתר את הבעיה, למרות שלקח לו הרבה זמן לא ויתר, עלה לגג והשקיע מאמצים. בסוף היה צריך להחליף מדחס ובעל הבית העדיף שלא לעשות את זה איתו, לכן הוא היה הוגן וגבה עלות ביקור בלבד.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גירסאות
עמית פיינשטיין, גבעתיים.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
תיקון חיישן במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
וואו הוא מספר אחת! מאוד מאוד מקצועי, תמיד מגיע לכאן בזמן, הוא אף פעם לא מאחר. מסביר כל דבר ואומר מה הבעיה. אם זה קצת יקר מחפש אלטרנטיבות וחלופות כדי להוזיל את התיקון בתוצאה דומה. הוא בן אדם נעים ועובד נקי, הוא אפילו מבקש אחר כך מטאטא כדי לנקות אחריו. מנסה לעזור מעבר במה שאפשר. הוא ממש מקסים, אני מה זה ממליצה עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל אילוטוביץ, רמת גן.
אשרור: 03/10/2017
משוב: 13/09/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. בא בזמן, היה אדיב ועשה את עבודתו במקצועיות.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
יהב ירדני, גבעתיים.
משוב: 16/08/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל ביחידה חיצונית.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מוניקה וולדמן, רמת גן.
משוב: 20/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של תדיראן.
חוות דעת:
הרבה זמן די פחדתי להזמין טכנאי עד שקראתי לאיציק. הוא היה מיליון אחוז, אין מילים לתאר. פשוט מדהים, מסודר ומחיר הוגן. בן אדם עם ידע , נימוס ואכפתיות. השירות מצויין והמחיר הגון ויותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוביה מרבר, רמת גן.
משוב: 04/07/2017
תיאור השירות:
החלפת קבל במזגן מיני מרכזי של אלקטרה, 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הוא הגיע בזמן והכל היה נהדר. הוא קצת יקר לטעמי אבל עלות ביקור זו עלות ביקור, כנראה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אביעד א. רמת גן.
משוב: 07/06/2017
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן ואיתור דליפת גז במזגן נוסף של חברת תדיראן.
חוות דעת:
זה עשר קל. הוא באמת איש מקסים, לקח מחיר הוגן, עבד יסודי ונקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע סיון, רמת גן.
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
ערן צור, רמת גן.
משוב: 06/10/2016
חוות דעת:
ממש 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 894 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק