מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.63
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.72
זמנים 9.72
מחיר 9.53
איכות 9.62
דירוג כללי 9.63
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
גדי שנקמן, קדרון.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ותיקונים למזגנים בבית.
חוות דעת:
אחד האנשים שנותנים את השירות הכי טוב בעולם! מילה אצלו זאת מילה. איכות עבודה יסודית, מנקה אחריו הכל. אין עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
חיליק סימני, גן יבנה.
אשרור: 09/06/2017
משוב: 13/09/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. מקור התקלה היה שבר בחלק האחורי של המזגן, צריך להיות מקצוען כדי להבין את זה. שני אנשי מזגנים שדיברתי איתם לפני כן לא אמרו משהו בכיוון התקלה וביקשו מחיר כפול משלו רק לתיקון. הוא זול, טוב ואמין, באמת על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל סתיו, גדרה.
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואמין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
דבורה זהבי, גדרה.
משוב: 03/11/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיה במזגן.
חוות דעת:
הזמנתי כמה בעלי מקצוע לפניו וכל אחד אמר משהוא אחר, בגלל שהגישה למזגן די מסובכת. בעלי המקצוע האחרונים פשוט התעצלו לעלות לגג, אבל הוא הגיע, תיקן את המזגן, לקח מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני דניאל, בני עיש.
משוב: 28/03/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל סתיו, גדרה.
משוב: 22/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היינו מאד מרוצים ממנו. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איבגני ק, גדרה.
משוב: 20/07/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן של חברת אלקטרה מיני מרכזי.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא רציני, אמיתי ולא פלצן. ממש בחור טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יאיר גורדין, פתח תקווה.
משוב: 13/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שכלל ניקוי, החלפת ואספקת קבלים.
חוות דעת:
היה מדהים! חבל על הזמן! הוא בא בהתראה קצרה, היה שקוף לגבי האפשרויות והמחירים, נתן את הנשמה והתאמץ לפתור את הבעיה. היו לו פתרונות יצירתיים לפתרון התקלה שהייתה מורכבת. הוא גם נתן הנחה גדולה ועשה לנו דברים מעבר. אני ממליץ עליו, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מיטב ליבנה, יבנה.
אשרור: 05/12/2019
משוב: 26/08/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי מחברת TADIRAN בעל 6.5 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! ביקשתי ממנו שיודיע לי רבע שעה לפני שיגיע והוא הגיע כמו שקבענו ותיקן את הבעיה תוך כמה דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רן עובדיה, אשדוד.
אשרור: 01/12/2019
משוב: 02/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן עילי אחד כוח סוס של חברת פמילי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. פתר את הבעיה בלי בעיה. ממש מקצוען אמיתי. היה מאוד נוח לעבוד מולו ומגיעות לו כל המחמאות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 900 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק