מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.62
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.71
זמנים 9.69
מחיר 9.51
איכות 9.65
דירוג כללי 9.62
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
עילי ע, גדרה.
משוב: 20/10/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישן במזגן עילי של חברת אלקו.
חוות דעת:
איציק היה מצוין! אני מאוד מרוצה, בא וישר איתר את התקלה, החליף חיישן, המחיר הוגן לדעתי, מאוד אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
שמרית לבון, גדרה.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
החלפת לוח פיקוד במזגן עילי של תדיראן.
חוות דעת:
איציק היה בסדר גמור, היה זמין מאוד, הגיע כבר ביום שדיברתי איתו. ידע אותי כשרצה לשנות את השעה, המחיר היה הוגן והבעיה נפתרה. אני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איתן ס. קדרון.
משוב: 14/02/2019
תיאור השירות:
החלפת חיישנים במזגן מיני מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
אני הייתי מאוד מרוצה! המזגנים לא חיממו והוא עשה עבודה טובה ועכשיו הם מחממים כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גדי שנקמן, קדרון.
משוב: 15/01/2019
תיאור השירות:
טיפול שוטף ותיקונים למזגנים בבית.
חוות דעת:
אחד האנשים שנותנים את השירות הכי טוב בעולם! מילה אצלו זאת מילה. איכות עבודה יסודית, מנקה אחריו הכל. אין עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חיליק סימני, גן יבנה.
אשרור: 09/06/2017
משוב: 13/09/2015
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה. מקור התקלה היה שבר בחלק האחורי של המזגן, צריך להיות מקצוען כדי להבין את זה. שני אנשי מזגנים שדיברתי איתם לפני כן לא אמרו משהו בכיוון התקלה וביקשו מחיר כפול משלו רק לתיקון. הוא זול, טוב ואמין, באמת על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל סתיו, גדרה.
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הכל היה בסדר. הוא הגיע בזמן, היה מקצועי ואמין.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
8
כללי
גירסאות
אברהם ברוש, גדרה.
משוב: 10/03/2017
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת תדריאן.
חוות דעת:
מדובר בבית של ההורים שלי. היה להם מזגן מיני מרכזי שהתקלקל. טכנאי אחר ניסה לתקן, לקח כסף ולא הצליח לתקן. פניתי לאיציק, הוא בא בשעות הערב המאוחרות אחרי שעות העבודה רק כדי לחוות דעה ולא רצה לגבות על כך תשלום. הוא המליץ לנו לא להתעסק עם המזגן המיני מרכזי כיוון שזה יהיה קשה לתקן ויעלה סכום מסוים. בנוסף, אמר שקשה להבטיח הצלחה בזה, זה מזגן ישן וייתכן שדברים אחרים גם יתקלקלו. הוא נתן לי אופציה נוספת- החלפת המזגן וכך החלטתי. עבדנו יחד כדי לחסוך עלויות וכי אני אוהב לראות מה בעלי מקצוע עושים. העבודה הייתה מסודרת, נקייה ומקצועית. זה נראה נהדר, הוא היה גמיש מאוד לרצונות שלי מאיפה להעביר צנרת. הוא יכל לעשות לעצמו עבודה הרבה יותר קלה אבל הוא בחן את האופציות שביקשתי ממנו ולא דרש על זה יותר כסף. הייתי מאוד מרוצה. אמא שלי חזרה ואפילו המליצה לספרית שלה עליו. בנוסף, הוא אפילו הקדים בחצי שעה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דבורה זהבי, גדרה.
משוב: 03/11/2016
תיאור השירות:
תיקון בעיה במזגן.
חוות דעת:
הזמנתי כמה בעלי מקצוע לפניו וכל אחד אמר משהוא אחר, בגלל שהגישה למזגן די מסובכת. בעלי המקצוע האחרונים פשוט התעצלו לעלות לגג, אבל הוא הגיע, תיקן את המזגן, לקח מחיר הגון והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני דניאל, בני עיש.
משוב: 28/03/2016
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
צליל סתיו, גדרה.
משוב: 22/12/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
היינו מאד מרוצים ממנו. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 896 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק