מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
איציק
ציון כללי:
9.59
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.69
זמנים 9.67
מחיר 9.48
איכות 9.61
דירוג כללי 9.59
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
יוסי לוזון, חולון.
משוב: 07/10/2019
תיאור השירות:
תיקון מזגן שנזל.
חוות דעת:
איציק טכנאי מדהים! הגיע לדירה, היה מקצועי ברמות וגם לקח מחיר הוגן, בקיצור בנאדם אליפות העולם!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור

טכנאי מזגנים נוספים באזור חולון-בת ים

פרידה ברונספמן, חולון.
משוב: 11/10/2015
תיאור השירות:
תיקון מזגן רגיל של חברת אלקטרה ובדיקת מזגנים נוספים.
חוות דעת:
הוא לקח מחיר סביר והשרות היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי ספיר, בת ים.
משוב: 09/09/2015
תיאור השירות:
מילוי גז ותיקון נזילה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. המחיר היה מעט יקר אבל אנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סיון א. חולון.
משוב: 04/09/2015
תיאור השירות:
תיקון במערכת הסנסורים של מזגן רגיל.
חוות דעת:
שירות מעולה! הוא הגיע בזמן והיה מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אריאל צור, חולון.
משוב: 29/05/2015
תיאור השירות:
תיקון של מאוורר פנימי במזגן טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי, זה היה אצל דיירים שלי. הבנתי מהם שהוא היה מקצועי ונחמד :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמוס גואטה, חולון.
אשרור: 13/01/2015
משוב: 04/11/2014
תיאור השירות:
בדיקה של מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
חשבנו שיש תקלה אבל בסוף התברר שלא, הוא הסביר לנו מה לעשות והשירות היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
גיל קוחול, חולון.
אשרור: 23/09/2014
משוב: 22/07/2014
תיאור השירות:
החלפת קבל ומילוי גז במזגן תאדירן.
חוות דעת:
הוא עבד יפה, אבל המזגן שוב לא פועל. לדעתי זה לא אשמתו כי המזגן פעל אחרי התיקון, אבל המזגן ישן אז כנראה צריך להחליף אותו. הייתי פונה אליו שוב.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
גירסאות
שחר חרף, חולון.
משוב: 09/09/2014
תיאור השירות:
תיקון סתימה של מזגן עילי 4 כ"ס מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. הוא בא אליי עשה את הבדיקות שהיה צריך מצא בלי בעיה את התקלה. הוא בדק לי עוד שני מזגנים, באחד מהם הייתה בעיה קצת מורכבת והחלטתי שאני לא רוצה לתקן ובינתיים הוא נתן לי פתרון זמני ומילא לי גז. הוא לקח תשלום מצויין על העבודות. הבעיה היחידה שהייתה זה עם שעת ההגעה. קבענו שעה, אח"כ הוא התקשר לשאול אם ניתן לשנות, לי זה לא הפריע. אבל אח"כ התקשר אליי עוד פעמיים לפני שהגיע, כבר חשבתי אולי הוא לא יגיע. בסוף הוא הגיע בדיוק בזמן שקבענו ככה שהיה בסדר, פשוט כל השיחות לפני היו מיותרות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אהרון יעקב, חולון.
אשרור: 08/04/2014
משוב: 06/02/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה ומילוי גז במזגן עילי מחברת אלקטרה 4 כוח סוס.
חוות דעת:
היה מצויין! ממש כל הכבוד. הוא הגיע תוך חצי שעה, תיקן במהירות ומקצועיות. הוא גם לקח מחיר טוב ואני ממש מרוצה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עידן שרעבי, חולון.
אשרור: 15/12/2013
משוב: 09/07/2013
תיאור השירות:
החלפה של שני מאווררים במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה, 4 כ"ס.
חוות דעת:
הוא היה מאד נחמד! בנוסף הוא גם ענה על המון שאלות אחרות. היה נשמע מקצועי והמזגן עובד עכשיו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 893 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

טכנאי מזגנים נוספים באזור חולון-בת ים

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק