מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
נמרוד
ציון כללי:
9.44
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.40
זמנים 9.69
מחיר 9.17
איכות 9.69
דירוג כללי 9.44
התפלגות

מחושב על 82 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
רם כרמי, רמת גן.
משוב: 24/10/2017
תיאור השירות:
טיפול באופנוע טייפון 50 סמ"ק שכלל החלפת גלגל, החלפת אוטם של צריכת דלק במנוע ונעלי בלם.
חוות דעת:
היה מעולה! היתי מרוצה מהיחס, מהעבודה שהוא עשה, הוא לא שחרר אותי עד שבדק שכל החלקים שהחליף בטיחותיים וכרגע הכל תקין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
יובל זהבי, רמת גן.
אשרור: 02/05/2017
משוב: 04/07/2016
תיאור השירות:
החלפת בלם אחורי בקטנוע פיאג'ו x evo 250.
חוות דעת:
הכל היה 100%. נמרוד עושה רושם של בנאדם רציני ואמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניצן וינטור, גבעתיים.
משוב: 25/07/2016
תיאור השירות:
החלפת צמיגים בקטנוע CPI.
חוות דעת:
הם היו בסדר. הם היו נחמדים ועמדו בזמנים אך לדעתי היה יקר. נתנו מחיר שלא כלל הכל, לא אהבתי את הגישה הזאת!
מחיר
6
זמנים
10
יחס
8
7
כללי
גירסאות
ולדיסלב מ. בני ברק.
אשרור: 26/05/2016
משוב: 21/02/2016
תיאור השירות:
טיפול בקטנוע מדגם קימקו ניו דינק 125 סמ"ק שנת 2013 כלל החלפת מצבר ופנסים קדמיים ואחוריים.
חוות דעת:
סך הכל אני מרוצה מהשירות! הייתה לי בעיה במצבר, הגעתי אליו והוא החליף אותו. לאחר מכן התקלה חזרה, הוא החליף למצבר אחר והתקלה הסתדרה. אני חושב שהבעיה הייתה בספק של המצברים מהסוג הראשון שהוא שם לי. כשהוא טיפל בי בפעם השנייה הכל עבד מצוין. מבחינת העבודה עצמה התרשמתי שעשה עבודה ממש טובה, לא לקח לו הרבה זמן והתרשמתי שהוא מקצועי, כי עד עכשיו אין לי שום תקלה. בפעם השנייה שהגעתי אליו הוא לא לקח תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גל שרעבי, רמת גן.
משוב: 04/05/2016
תיאור השירות:
טיפול גדול 36,000 לאופנוע הונדה CBR 250 R, שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, בסדר גמור, גם מבחינת היחס, גם מבחינת המחיר. ממליץ! הצעות המחיר שקיבלתי לא היו קרובות למה שהוא נתן. המחיר היה כמו שצריך להיות אבל כל מי ששאלתי הציע מחיר כפול!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
יפה הולצמן, תל אביב.
משוב: 17/03/2016
תיאור השירות:
תיקון ווריאטור בקטנוע מסוג פיאג'ו אקסאבו 250.
חוות דעת:
הוא אמר לי לבוא כבר באותו יום והעריך את התקלה, לאחר בדיקה חוזרת הוא הבין שהתקלה פחות מורכבת ממה שחשב. הוא היה מאוד נחמד, אדיב, דרש מחיר הוגן ונתן שירות מהיר ומקצועי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אחיעד דנציגר, רמת גן.
משוב: 31/03/2015
תיאור השירות:
טיפול באופנוע של חברת סאן יאנג דיוק 125 סמ"ק.
חוות דעת:
אני הייתי מאוד מרוצה מהם. הם היו אמינים וביצעו עבודה מקצועית. הוא לא גבה את המחיר הכי זול אבל העבודה הטובה מצדיקה את הנושא.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אוריון ששוני, רמת גן.
אשרור: 23/12/2014
משוב: 21/09/2014
תיאור השירות:
החלפת צמיגים באופנוע מסוג פיאג'ו שנת 2013.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא היה נחמד, אמין ועשה עבודה מקצועית.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אלון ב. גבעתיים.
משוב: 01/12/2014
תיאור השירות:
טיפול גדול באופנוע סאן יאנג VS125 משנת 2009.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! עמד בזמנים שקבענו ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לידור גירנבאום, רמת גן.
משוב: 02/09/2014
תיאור השירות:
טיפול 6,000 לקטנוע סאן יאנג hd125 שנת 2011.
חוות דעת:
הם היו מצוינים.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשמוסך קטנועים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לקטנועים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק