מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
אלי
ציון כללי:
9.76
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.89
מחיר 9.69
איכות 9.81
דירוג כללי 9.76
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

סינון לפי: סגור מסנן
חנה ברימן, גבעת שמואל.
אשרור: 06/09/2016
משוב: 07/08/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר למזגן.
חוות דעת:
היה מצוין!! פעל בצורה מושלמת - טרח והעביר חוטים חדשים דרך הצנרת הקיימת הצרה מאד, כדי שלא ייאלץ לפגוע בקיר גבס. עשה עבודה מצויינת, השאיר בית נקי ומזגן פועל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
מרים ארזי, גבעת שמואל.
אשרור: 16/04/2016
משוב: 22/04/2015
תיאור השירות:
החלפת מפסק של הבוילר.
חוות דעת:
אני לא הייתי בבית אבל בסף הכול הדיווח היה שזה עבר טוב. הוא טיפל בבעיה, היה נחמד ומקצועי. עמד בזמנים ואמר את המחיר מראש. הוא הגיע מוכן וביקש לפני כן לצלם לו את האזור, כנראה חוטי החשמל היו שרופים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי לוי, פתח תקווה.
משוב: 03/04/2016
תיאור השירות:
תיקון שקע חשמל וטיפול בנתק/קצר שהיה בדירה.
חוות דעת:
היה ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
משה ויונית שלינקה, פתח תקווה.
משוב: 19/02/2016
תיאור השירות:
החלפת שעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגיע עם בחור נוסף והיה נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רוית י. גבעת שמואל.
משוב: 13/12/2015
תיאור השירות:
החלפת מפסק בדוד חשמלי.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן ועבד במקצועיות, השירות שלו היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אילנית דואניאס, פתח תקווה.
משוב: 11/12/2015
תיאור השירות:
תיקן שקע חשמל שרוף שיצר קצר בקומה התחתונה של הבית כולל החלפת שקע.
חוות דעת:
היה 10! אלי קודם כל היה חביב ונעים. התחשב בדחיפות המקרה והגיע בזריזות, תיקן ביסודיות כל מה שהיה צריך במחיר טוב. כל הכבוד אלי! ישר כוח ותודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דרור ש. פתח תקווה.
משוב: 31/05/2015
תיאור השירות:
תיקון גלאי עשן מצפצף.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נחשון הר-צבי, הוד השרון.
משוב: 18/02/2014
תיאור השירות:
החלפת נתיך בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. אין טענות! הוא הגיע בזמן שקבענו ועשה את עבודתו נאמנה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
שלי גולדמן, פתח תקווה.
משוב: 16/02/2014
תיאור השירות:
התקנת גוף תאורה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא הגיע מהר, עשה את העבודה כמו שצריך הוא היה מקסים במיוחד להשוואה עם אנשי מקצוע אחרים שעבדתי איתם. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
לי ר. רחובות.
אשרור: 27/07/2019
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
התקנת שני מאווררי תקרה.
חוות דעת:
היה מעולה! אדם נעים, תקתק את העבודה, סידר לי בית מנורה בחדר אחר על הדרך, נתן הצעת מחיר הכי הוגנת מכל החשמלאים שפניתי אליהם דרך האתר ואפילו סרב לקבל טיפ. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 716 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק