מקצועי, ישר והגון. במקרה ואצטרך לתקן שוב מכשיר סלולארי או טאבלט אחזור אליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ויקטור דלל, ראשון לציון.
משוב: 08/10/2025
חוות דעת:
היה מעולה. אני מרוצה מהשירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחל עומר, ראשון לציון.
משוב: 29/09/2025
תיאור השירות:
תיקון מכשיר שנשפך עליו מים ועשה ריסטרט כל הזמן.
חוות דעת:
נשפך על המכשיר מים, והמכשיר עשה כל הזמן ריסטרט. עמית תיקן את המכשיר ואפילו גבה מחיר נמוך בהרבה ממה שסיכמנו (אמר שאין צורך להחליף שום חלק). עמית מקצועי, אדיב ואמין. היה מצוין! מקצועי ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי גולדברג, ראשון לציון.
אשרור: 28/09/2025
משוב: 24/07/2025
תיאור השירות:
החלפת שקע טעינה בטלפון גלקסי.
חוות דעת:
היינו מרוצים, קבענו שעה והוא היה זמין. התיקון במקום.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מיכאל אקילוב, ראשון לציון.
משוב: 28/09/2025
תיאור השירות:
תיקון חיישן זיהוי פנים באייפון 12 פרו.
חוות דעת:
אחלה שירות, אבל המחיר קצת יקר.
איכות
10
מחיר
5
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חיים דיין, ראשון לציון.
משוב: 27/08/2025
תיאור השירות:
החלפת מסך בטלפון מחברת סמסונג.
חוות דעת:
יחס מצוין, בחור טוב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מלי א. ראשון לציון.
משוב: 19/08/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה באייפון.
חוות דעת:
עמית היה אדיב וסבלני מאוד, פתר לי את הבעיה טלפונית ואפילו סירב לקבל תשלום ממליצה בחום!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איתם ח. ראשון לציון.
אשרור: 06/07/2025
משוב: 07/05/2025
תיאור השירות:
תיקון של רמקול ספיקר וניקוי שקע טעינה אייפון 12 Pro max.
חוות דעת:
היה מעולה! לקח מחיר מאוד זול ביחס לשוק ותקתק את העבודה. על הדרך גם ניקה לי את השקע טעינה בלי לקחת עוד תשלום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתן קירשנבוים, ראשון לציון.
אשרור: 12/06/2025
משוב: 13/03/2025
תיאור השירות:
תיקון Ipad.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 395 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמעבדת סלולר רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני סלולר. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עמית, בעל מעבדת סלולר, מספר: "חווית השירות שאני מציע מבוססת על ארבעה עקרונות: שירות, נוחות, מקצועיות ואמינות. התיקונים אצלי מתבצעים במקום ובמהירות כך שלא תצטרכו למצוא את עצמכם מנותקים במשך זמן. והכי חשוב אמינות – ואתם כבר תבינו לבד על מה דיברתי".
תחומי התמחות
:: תיקוני סלולר כולל תיקוני רכיבים
:: תיקוני שעונים ואייפדים של אפל
:: חילוץ נתונים ממכשירים
:: העברת נתונים
ותק בתחום
2012
האחריות כוללת
:: אחריות על התיקון למשך 3 חודשים לא כולל שברים או נזקי מים
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.