מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
תמיר
ציון כללי:
9.88
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.87
זמנים 9.94
מחיר 9.73
איכות 9.87
דירוג כללי 9.88
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סימה יהב, גבעתיים.
משוב: 19/05/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הגיע בזמן, עשה את העבודה והיה ממש נחמד ושירותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
רונית ויובל אלעזרי, גבעתיים.
משוב: 15/02/2019
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש שכלל החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! הגיע בזמן, נראה שמחיר הוגן, נחמד מאוד.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ענבר קינן, גבעתיים.
משוב: 09/07/2018
תיאור השירות:
בדיקה ותיקון של דוד שמש.
חוות דעת:
אין דברים כמוהו. הכי טוב שאפשר להגיד! הוא מאוד הוגן, בא, הראה לי מה הבעיה וסידר אותה. חבל על הזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי צ. רמת גן.
משוב: 08/05/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי מהדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מצוין! הכל היה כמו שקבענו. הגיע בזמן, בחור מאוד אדיב. מקצוען, מסביר כל דבר. סידר את התקלה כמו שצריך, אבחן את התקלה יפה מאוד וטיפל בזה. זאת תקלה לא גדולה והוא היה מאוד מאוד הגון. גם המחיר מאוד סביר לדעתי, הייתי נותן לו על מחיר אפילו 10 פלוס. אני מאוד מרוצה ממנו, עשה מה שצריך כמו שצריך :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גבי דוד, גבעתיים.
משוב: 11/03/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדוד שמש.
חוות דעת:
שירות מקצועי ואדיב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסף עוזר, רמת גן.
משוב: 07/12/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש מקצר.
חוות דעת:
היה שירות מעולה, יצאתי מרוצה. הוא היה מקצועי, אדיב ודאג שלא להשאיר את גוף החימום על הגג כמו שעושים רבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלמה גניש, רמת גן.
אשרור: 14/03/2017
משוב: 11/01/2017
תיאור השירות:
תיקון צנרת בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה תיקון כמו שצריך והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בוריס ש. רמת גן.
משוב: 02/02/2017
תיאור השירות:
תיקון של דוד שמש גדול, כולל החלפת גוף חימום ותיקון נוסף.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
נטע וויליס-להב, רמת גן.
אשרור: 25/01/2017
משוב: 23/11/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון בעיה בדוד שמש.
חוות דעת:
ביצענו שיפוץ בדירה והקבלן סגר מתג שסגר את הדוד לגמרי. הבעיה לא היה טריוויאלית והקבלן והחשמלאי שלו לא עלו על הבעיה. הוא היה ממש אחלה והצליח לפתור את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חגית ר. בני ברק.
משוב: 04/12/2016
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. עשה את העבודה והגיע יחסית מהר, היה משמ בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 2960 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק