מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
ירון
ציון כללי:
9.70
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.80
זמנים 9.80
מחיר 9.48
איכות 9.79
דירוג כללי 9.70
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
טלי פוקס, קרית טבעון.
משוב: 07/07/2019
תיאור השירות:
תיקון שתי להבות בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! גם ההגינות שלו, גם המקצועיות שלו וגם מזה שהוא בא וטיפל באופן מיידי. מה שהיה יקר הוא פשוט המליץ לא לתקן כי אלה כיריים ישנות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
הדס עמיר, קרית טבעון.
משוב: 08/08/2018
תיאור השירות:
התקנת כיריים והחלפת מערכת הגז לאחר מעבר דירה.
חוות דעת:
הוא פשוט נפלא מכל הבחינות! הוא היה מאוד נעים, מקצועי, אחראי, סבלני. הוא הגיע בזמן ואפילו הקדים, ונתן לי מחיר מאוד הוגן. יש בו כל מה שאתה יכול לרצות באיש מקצוע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרון ברן, קרית טבעון.
אשרור: 03/07/2018
משוב: 24/04/2018
תיאור השירות:
תיקון ארבע דיזות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, נחמד ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
זוהר לוי, רמת ישי.
משוב: 03/06/2018
תיאור השירות:
תיקון לחץ גז בכיריים הכולל החלפת דיזות ובדיקת תקינות קו גז ראשי.
חוות דעת:
הוא היה זמין, הגיע יום לאחר השיחה ובזמן שנקבע, מאד מקצועי והמחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גירסאות
אברי פרידמן, קרית טבעון.
אשרור: 10/04/2018
משוב: 02/03/2018
תיאור השירות:
הארכת צינור גז, החלפת ברז והתקנת כיריים.
חוות דעת:
מאוד מרוצה. היה ממש על הכיפאק, מאוד אמין, בחור ישר, נותן מחיר הוגן. בא בזמן ועושה עבודה מקצועית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
זאב פרקש, קרית טבעון.
משוב: 06/03/2018
תיאור השירות:
איתור דליפה, החלפת מסנן גז וחיבור כיריים מחדש לאחר חיבור תקול של טכנאי אחר.
חוות דעת:
באמת היה אחלה, בחרתי אותו במידרג בזכות ההמלצות. בהתחלה אמר לנו שיגיע אלינו מחר אבל בסוף הקדים ביום כי ביקשתי ואמרתי שזה דחוף לי. הייתי מרוצה ממנו, הוא עשה את העבודה והיה נשמע ונראה מקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ניר ש, קרית טבעון.
אשרור: 23/01/2018
משוב: 21/12/2017
תיאור השירות:
החלפת דיזות בכיריים של חברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא נתן שירות מעולה, מקצועי, מצויין, אמין וטוב. הוא בא בזמן ועשה את העבודה במהירות ובדייקנות.אני ממליץ עליו בכל פה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
בועז מ. רמת ישי.
אשרור: 05/10/2016
משוב: 31/08/2016
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
הוא מצוין. הוא היה נחמד והגיע בזמן, תיקן ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שלומי זרחין, נופית.
משוב: 19/09/2019
תיאור השירות:
התקנת כיריים גז ותיקון צנרת גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. העבודה טובה והכל עובד כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חני ריכטמן, חיפה.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון להבה בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא נתן לי שירות פשוט מושלם! בהגיע לפני הזמן אפילו, היה הוגן במחיר וסיים את העבודה בזריזות. ממש מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 664 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק