מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
שרון
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.95
זמנים 9.96
מחיר 9.70
איכות 9.92
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
כרמית ש. גבעתיים.
משוב: 17/09/2019
תיאור השירות:
תיקון טפטוף מים מהמזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! טכנאי מקצועי, נעים, חשוב היה לו למצוא את התקלה. מומלץ ביותר:-)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
סגור
אלון ב. רמת גן.
משוב: 12/09/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה מהשירות. מיקצועי, שירותי, סבלני. תמחור הוגן. ממליץ מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אסיה מגלד, רמת גן.
משוב: 22/07/2019
חוות דעת:
10 מכל הבחינות :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יעל א. רמת גן.
אשרור: 09/07/2019
משוב: 10/05/2019
תיאור השירות:
תיקון ומילוי גז במזגן בן 7 שנים.
חוות דעת:
היה מצוין! שרון היה מקסים ומקצועי, הוא פירט לגבי האופציות שיש לי ולא ויתר עד שמצא את מקור הבעיה ותיקן אותה. בזכותו המזגן שלי התחיל לעבוד אחרי שהשבתתי אותו הרבה זמן ואני יכולה ליהנות מקיץ נעים וקריר. אני ממליצה עליו בחום ואין לי ספק שהוא הולך להיות איש המקצוע שלי בכל מה שנוגע למיזוג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
פילר ו. רמת גן.
משוב: 18/06/2019
תיאור השירות:
מילוי גז, מתן פתרון לבעית ניקוז והחלפת צינור במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! פשוט אין דברים כאלה. העבודה נעשתה בתנאים קשים והכל בחיוך, בסובלנות תוך הסבר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עירית בר, גבעתיים.
משוב: 16/06/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור חיצוני של מזגן.
חוות דעת:
הוא היה פשוט מצוין! מאוד רציני ומקצועי. המחיר היה הוגן וגם הוא בעצמו, מגיע לו ציון 10.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
קובי לוי, רמת גן.
משוב: 26/05/2019
תיאור השירות:
ניקוי פילטרים במזגן תחתי.
חוות דעת:
היה עשר! הוא אחלה בחור. הוא היה אמיתי מההתחלה וכבר אהבתי אותו. הוא היה נראה לי אמין מאוד ונתן שירות מזה טוב. הוא ניקה לי את האמבטיה אחרי שהוא ניקה שם את הפילטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אור ליפל, גבעתיים.
משוב: 16/05/2019
חוות דעת:
היה פשוט מעולה! אחלה בן אדם, מקצוען אמיתי ועשה אחלה עבודה! אין לי ספק שאזמין אותו שוב אם אי פעם אצטרך. פשוט אלוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אלי ביבי, גבעתיים.
משוב: 06/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי בעיית כיבוי במזגן.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה נחמד והצליח לעזור לי דרך הפלאפון. הוא הדריך והכווין אותי מה לעשות והצלחתי לפתור את הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
גיל עפרוני, רמת גן.
אשרור: 02/05/2019
משוב: 03/03/2019
תיאור השירות:
תחזוקה שוטפת של מזגן מיני מרכזי ומזגנים רגילים והחלפת חיישן במזגן.
חוות דעת:
הגיע בזמן ועשה את העבודה בסבלנות ובמקצועיות ובמחיר סביר. אדם נחמד ונעים. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1366 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק