מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
דויד
ציון כללי:
9.89
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.89
זמנים 9.85
מחיר 9.71
איכות 9.89
דירוג כללי 9.89
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
סימה לביא, ראשון לציון.
משוב: 06/08/2020
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טימור ניקונוב, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
החלפת 6 חוטים לתריס גלילה.
חוות דעת:
שירות מעולה! יחס טוב, עבודה טובה, בן אדם מאוד נחמד. נתן את כל השירות מא' עד ת', אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
חנה רביב, ראשון לציון.
משוב: 05/08/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים בחלון רגיל.
חוות דעת:
היה שירות מצוין, הכל היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי ועשה את העבודה מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שיר ח. ראשון לציון.
משוב: 03/08/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי כולל החלפת מנוע.
חוות דעת:
הוא היה סבבה! הגיע, החליף את התריס ועשה עבודה טובה. גם המחיר סביר לדעתי. אנחנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
גירסאות
אופיר נ. ראשון לציון.
משוב: 30/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי, וכיוונון מנוע של תריס נוסף.
חוות דעת:
דוד הגיע עם ולדימיר העובד המסור שלו, וביחד הם עמלו לסדר את התריס. הבעיה היתה יותר מורכבת מהצפוי, והם עשו את הכל במשך למעלה משעתיים, תוך אילתורים יצירתיים, למנוע מהציר של התריס לחזור ולצאת ממקומו. טיפלו במסילות הרופפות, כך שלא יזוזו ממקומן, ושהשלבים בתריס לא ייתפסו בקצוות שלהם שוב. בקיצור התריס קיבל טיפול מסור, אכפתי, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ברוך מולעלם, ראשון לציון.
משוב: 29/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
שרה יזהר, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה.
חוות דעת:
שרות מצויין. לאחר כשעה סיימו את העבודה לשביעות רצוני המלאה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
יונתן יבא, ראשון לציון.
משוב: 27/07/2020
תיאור השירות:
שיוף מסילות של חלונות, התקנת רשת שקופה נגד חרקים, פירוק סורגים מחלון קטן, ותיקון מנגנון פתיחת חלונות קטנים.
חוות דעת:
דויד הוא בחור מצוין, בזכותו חסכתי 500 שקל כי הבחור הקודם חשב שצריך להחליף חלק והוא פשוט בא ותיקן את הבעיה. הייתי ממש מרוצה, חסך לי הרבה כסף. ממליץ עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אבי שוורץ, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון גלגלי ויטרינה.
חוות דעת:
נהדר! שירות מצויין, מהיר ומקצועי! מתוך הגדלת ראש אפילו תיקן לי בעיה נוספת שראה במקרה ולא ביקש על זה תוספת תשלום. הסביר בשקיפות מלאה על התיקון והכל עם חיוך. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
ודים גכמן, ראשון לציון.
משוב: 21/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי גדול.
חוות דעת:
הוא היה מאוד טוב מבחינת הגעה, העבודה והמחיר ואנחנו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 602 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק