התקנת מזגן עילי תוצרת תדיראן בעוצמה 3.5 כוח סוס כולל פירוק מזגן והלחמת צנרת.
חוות דעת:
עמית היה ממש בסדר, הוא מקסים ונחמד, ונתן מחיר טוב כשדיברנו בטלפון. כשהוא בא להתקנה הוא פירק מזגן ולא פינה אותו, ולמרות שהוא אמר שככה זה יהיה מראש אני לא מאוד אהבתי את זה. הוא גם רצה להתאים למזגן החדש את הצנרת שכבר היתה מוכנה מהמזגן הקודם, אז היתה תוספת עלות שהיתה קצת גבוהה בעיניי, אז זה לא היה כל כך נעים. העבודה לקחה המון זמן ולא אהבתי את ההפתעות, אבל מעבר לזה הוא היה בסדר גמור.
סך הכל עמית היה בסדר, עבד יפה, הגיע בזמן ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהונתן חכם דוד, טירת כרמל.
משוב: 18/03/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אמקור כולל ריתוך הצינורות.
חוות דעת:
האמת, אני ממש מרוצה מעמית וממליץ מאוד. מקצועיות, אכפתיות, מחיר טוב לטעמי והעבודה טובה ממש. הוא הגיע אחרי מישהו שעצר באמצע עבודה והיה כיפופים בצינורות, למרות זאת הוא עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי רקח, חיפה.
משוב: 14/03/2024
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן עילי מחברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, חבל על הזמן, בחור ממש נחמד!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מיכאל גולדמן, חיפה.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
ניקוי שלושה מזגנים עיליים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הוא היה נחמד מאוד, קואופרטיבי ועשה עבודה יפה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן אברמוביץ, חיפה.
משוב: 12/02/2024
תיאור השירות:
חיבור צנרת במזגן רגיל מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, הגון ובסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ריקי קיסוס, חיפה.
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
תיקון והחלפת צנרת למזגן מחברת Tornado.
חוות דעת:
עמית היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן, עשה את העבודה והכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטי פ. חיפה.
אשרור: 02/12/2023
משוב: 23/08/2023
תיאור השירות:
ניקוי יסודי של מזגן אחד גדול ושני מזגני קטנים בעקבות ריחות רעים.
חוות דעת:
היה ממש סבבה!
עמית עבד בצורה יסודית ומסודרת, עמד בזמנים שהוקצבו מראש, ענה על כל השאלות ונתן כמה טיפים שימושיים. גם המחיר היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 63 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי ומפיץ מורשה - טורנדו
מתקין מורשה - מזגן מיציבושי
אודות
עמית, בעל עסק בתחום מיזוג האוויר, מספר: "מה שאני אוהב במקצוע שלי זה לראות את הפנים של הלקוחות בתום העבודה, איך שהם מרוצים שפתרתי להם את התקלה או שיחידת המיזוג החדשה עובדת ואת התגובה שלהם לאחר ניקוי מערכת המיזוג - הלקוחות בשוק מהשינוי לפני ואחרי! איך אפשר לא לרצות להמשיך את זה שוב ושוב! אני התמכרתי לתחושה ולסיפוק שמתגלה כל פעם מחדש."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.