מוקד טלפוני: 1-700-707-233
שתפו:
וידאו טיפ
מייקל
ציון כללי:
9.52
תמונת פורטרט של בעל המקצוע
ממוצע דירוגים
יחס 9.70
זמנים 9.63
מחיר 9.37
איכות 9.43
דירוג כללי 9.52
התפלגות

מחושב על 100 לקוחות אחרונים

פניות שלא נסגרו - סיבות
סינון לפי: סגור מסנן
אלי שביט, ירושלים.
משוב: 08/12/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
בסדר גמור. הוא עשה בדיקה יסודית ועבודה מעולה והיה מקצועי ומאוד נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גירסאות
סגור
רחל מלכן, ירושלים.
אשרור: 08/12/2019
משוב: 01/08/2019
תיאור השירות:
תיקון שעון במקרר.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מאוד מקצועי, חמוד מאוד והתקשר אחר כך לשאול איך המקרר. המחיר היה שווה את זה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דוד סקליר, ירושלים.
משוב: 03/07/2019
תיאור השירות:
תיקון של מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הגיע בזמן עשה עבודה מקצועית והייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
מרים זינגר, ירושלים.
משוב: 17/06/2019
תיאור השירות:
תיקון מקרר של חברת פודיקום.
חוות דעת:
אנחנו מאוד מרוצים מכל הבחינות. הוא מאוד אמין ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
עמית עינבר, ירושלים.
משוב: 12/05/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
הוא אחד הטכנאים הכי נחמדים שדיברתי איתם! הוא עזר לי דרך הטלפון, חסך לי רבות והבעיה נפתרה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
איריס צור, ירושלים.
משוב: 30/04/2019
תיאור השירות:
תיקון טרמוסטט במקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
מייקל הוא איש אמין, מקצועי וישר, הסביר בדיוק מה הבעיה בדק והשקיע ולא הזדרז לקבוע. ניסה אלרנטיבה ואז הציע פתרון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
אמאני זבידה, ירושלים.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
איתור של תקלה במדחס במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מקסים! הוא הגיע בזמן והיה ממש מקצועי. הוא איתר את התקלה ואמר לנו שהתיקון יהיה קצת יקר, אז החלטנו לקנות חדש בסוף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
דני ז. ירושלים.
משוב: 11/03/2019
תיאור השירות:
ניסיון תיקון מקרר של חברת אמנה.
חוות דעת:
הוא הגיע מתי שאמר שהוא יגיע. הוא עשה ניסיון לתיקון ואמרתי לו שהבעיה עדיין קיימת ואמר שיבדוק ויחזור אלי אבל לא חזר אלי. הוא לא הצליח לפתור את הבעיה ונאלצתי להביא טכנאי אחר.
איכות
2
מחיר
6
זמנים
5
יחס
5
4
כללי
גירסאות
אורית אלמוג, ירושלים.
משוב: 28/01/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר וקנית מכונת כביסה ומייבש.
חוות דעת:
עזר לי מאד מאד. הוא דיבר עם חבר שלי כי המקרר עשה רעש, הדריך אותו שלב שלב והוא עשה את זה ואכן זה פתר את הבעיה. ואני דיברתי איתו והתייעצתי איתו על קניית מכשירים חדשים והוא אמר לי בדיוק מה לקנות. דיברתי איתו בערך חמש פעמים ושלחתי לו הודעות בווצאפ והוא ענה בשמחה ועזר לי וכיוון לקניית מכונות חדשות.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
רלי שרם, ירושלים.
משוב: 10/12/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי נזילה במקרר.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד וסבלני, נתן לי כמה עצות על איך לפתור את הנזילה וזה באמת עזר. הוא היה גם מוכן להגיע במידה ואני לא מצליחה בעצמי, בקיצור הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גירסאות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי: סגור מסנן

קראת 1094 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?

שיטת הדירוג באתר מידרג




בדיקה לפני קבלה למידרג

כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.


הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות

אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.


בקרת איכות חוזרת

האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...) והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.

בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.


בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:

צילום רשיון

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק