הוא היה מצויין! הוא בחור נחמד, הוא עובד יפה והוא אמין! הכל פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עוזי ארמן, שוהם.
אשרור: 27/09/2024
משוב: 29/07/2024
תיאור השירות:
ניקוי היחידה הפנימית ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מצוין, מקצוען אמיתי, נתן הסברים על העבודה, הופיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיון אילן, שוהם.
אשרור: 22/08/2024
משוב: 23/06/2024
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת AUX.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ומאוד ישר, בדק את המזגן ממש טוב והגיע בזמן. הוא הולך לקראת הלקוח ובעיניי הוא נתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליעזר כהן, שוהם.
אשרור: 16/08/2024
משוב: 17/06/2024
תיאור השירות:
איבחון תקלה, מציאת מקור נזילת הגז, ריקון מערכת הלחמה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז ניצן, שוהם.
משוב: 30/05/2024
תיאור השירות:
מילוי גז וטיפול במיני מרכזי של תדיראן, טיפול וניקוי חמישה מזגני חדר של תדיראן.
חוות דעת:
שירות מצוין. מקצועי, יסודי, מאוד מאוד שירותי והוגן במחיר. ללא ספק שאזמין אותו בשנית במידת הצורך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרונה ע. שוהם.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 09/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדם נפלא עם תודעת שירות נדירה!
הגיע לטפל במזגן מיני מרכזי שנמצא תחת אחריות של אלקטרה.
הייתה בעיית נזילה קשה מהתקרה. שלושה טכנאים של אלקטרה פקדו את ביתי בשבוע וחצי ואף אחד מהם לא הצליח לפתור את הבעיה.
פניתי לאבי שהסכים להגיע בהתראה מיידית - הגיע בשעת ערב מאוחרת, היה נעים, מקצועי, מסודר, הסביר לפרטי פרטים ופתר את הבעיה!!!!
שהה אצלי מעל שעתיים וגבה מחיר מגוחך בעיניי.
מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון פ. שוהם.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי שדלף ממנו הגז והפסיק לקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דור קירשנר, שוהם.
משוב: 09/07/2023
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביתר דפני, שוהם.
אשרור: 20/11/2022
משוב: 17/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מספר רכיבים במנוע המזגן ותיקן אותו.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף הופמן, שוהם.
אשרור: 21/09/2022
משוב: 22/06/2022
תיאור השירות:
תיקון של מזגן רצפתי של תדיראן (3.5 כ"ס) שנשרף כולל החלפת כבלים במדחס, חוטי חשמל וחלקים נוספים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! המזגן עובד טוב ומקרר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 612 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.