היה מצוין! הוא הגיע בשעה ממש מאוחרת, לא האמנו שהוא יגיע, הוא עבד במשך 3 שעות ופתר את הבעיה. היה מדהים! כל מה שכתוב עליו באתר נכון. הוא היה מאוד נעים ולמרות שנתקע משהו בתוך המדחס, לא הייתה גישה והעבודה הייתה מסובכת הוא הצליח לפתור את הבעיה. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז אדרי, מודיעין.
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי לא מקרר.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בא מעכשיו לעכשיו , הגיע מהר, היה אדיב וחיכה לראות שהתקלה באמת נפתרה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור מ. מודיעין.
אשרור: 08/10/2021
משוב: 09/08/2021
תיאור השירות:
תיקון מזגן שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני, ניקיון מדחס החיצוני מצואת יונים ומילוי גז במזגן מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה ישיר וכנה. הוא אמר את אופציות התיקון ואת הסתייגותו שמצב המדחס נשמע טוב מאוד למרות שהוא בן 11 שנים, החלטתי ללכת על תיקון והכל נראה טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל גורן, משמרת.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
תיקון תקלה במזגן מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה עשר! אדיב, בא בזמן, הוגן במחיר ומקצועי. עשו אצלי עבודות חשמל יומיים קודם והפכו לי את הפזות, הוא איתר את התקלה ופתר אותה במהירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איציק אסיה, מודיעין.
משוב: 13/01/2019
תיאור השירות:
תיקון של מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור! הוא עשה את העבודה כמו שצריך, היה אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר ב. כפר סבא.
משוב: 25/07/2018
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי ומילוי גז ב3 מזגנים.
חוות דעת:
איש לבבי ומקצועי. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאור לוינזון, מודיעין.
משוב: 24/07/2017
תיאור השירות:
תיקון וניקוי מזגן מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. הזמינות, השירות והמחיר היו מעולים! פתר לנו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה וקנין, רמת גן.
אשרור: 31/03/2017
משוב: 30/09/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי של חברת אלקטרה שכלל ניקוי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה דייקן, נחמד ומאוד הוגן. ממש בן אדם נחמד, לא תמיד אני מתלהב מבעלי מקצוע ובמקרה הזה היינו מאוד מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברית ל. רמת גן.
אשרור: 11/10/2016
משוב: 26/07/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מרכזי.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצוין!!! הגיע בהתראה קצרה מאוד בערב כיוון שהסברנו את דחיפות העניין (תינוק חדש בבית). היה מקצועי מאוד ומאוד נחמד, מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רומי גובס, רעננה.
משוב: 08/02/2016
תיאור השירות:
תיקון המגנט של המשאבה במזגן מרכזי.
חוות דעת:
הוא מקסים, אני מאוד מרוצה. הוא היה מעולה ותיקן הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 584 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.