אבי הוא אדם אמין ועזר לי מההתחלה ועד הסוף בשביל לתקן את המזגן. לא נתקלתי באדם כזה! הבעיה הייתה שהמזגן לא קירר והוא אמר לי מה לעשות שלב אחרי שלב. אמר להחליף את הקבלים במדחס וגם במפוח. והמזגן עובד ומקרר. אדם זהב!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אביטל וילונסקי, הוד השרון.
משוב: 22/02/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לניקוי פילטרים במזגן רגיל.
חוות דעת:
הוא היה ממש נחמד! התקשרתי כי חשבתי שמדובר בתקלה רצינית, ובמקום לנצל זאת ולדרוש סתם תשלום, הסביר לי איך לעשות את הניקוי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
אברהם התחייב לתרום לקהילה עד 0 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
יעקב רווח, ירושלים.
משוב: 21/12/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לתיקון מזגן.
חוות דעת:
הוא אדם מדהים ומיוחד. מדובר בניצולת שואה שהמזגן היה מקצר לה. הוא עשה כל מאמץ להגיע אליה למרות שזה היה רחוק ובסוף הוא עלה על התקלה והסביר לבת שלה בטלפון מה לעשות ואיך לתקן. הוא באמת אדם משכמו ומעלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0.0 שעה נתרמה
על ידי אברהם
שירות זה נעשה עבור עמותת תכלית.
חוה שרלין, כפר סבא.
אשרור: 25/09/2018
משוב: 10/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי מזגן שלא קירר.
חוות דעת:
התקשרנו לבעל המקצוע כי המזגן שלנו לא קירר. בעל המקצוע הסביר לנו בטלפון כיצד לתקן את הבעיה בעזרת כמה פעולות פשוטות דרך השלט והבעיה נפתרה. אנו מאוד מרוצים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רעות ש. שוהם.
משוב: 31/07/2018
תיאור השירות:
יעוץ לגבי תיקון והתקנה של מזגן .
חוות דעת:
אחלה! היה אדיב ונחמד מאוד!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן צדיק, שוהם.
משוב: 19/07/2018
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
השלט לא היה מכוון טוב והוא שאל אותי שאלות מכוונות שבסוף הובילו לפתירת הבעיה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
דוד ר. הוד השרון.
אשרור: 25/04/2017
משוב: 19/01/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני בנוגע לתיקון תקלה במזגן עילי גדול 3.5 כוח סוס, של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא צדיק ברמות שאין כדוגמתו! הוא לא הגיע, אלא הוא הסביר לי בטלפון מה לעשות ועבר איתי שלב שלב עד שהבעיה נפתרה - וזו הייתה בעיה מסובכת!
הצעות המחיר שלו הן חצי מאחרים, הוא אמר לי שהוא מוכן לפתור לי את הבעיה בטלפון ועבר איתי שלב שלב עד שהבעיה נפתרה - וזו הייתה בעיה מסובכת. בחור צדיק משכמו ומעלה.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תקוה ברנר, נעלה.
משוב: 23/03/2017
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני על מזגן של חברת אמקור.
חוות דעת:
היה היה נהדר, הסביר לי בטלפון מה עלי לעשות ובכך נפתרה התקלה. היה נחמד וסבלני.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
רונית ב. כפר סבא.
אשרור: 23/08/2016
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי דליפה של גז בכמה נקודות במזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא פשוט בן אדם מקסים, אין דברים כאלה! בהתחלה התקשרתי אליו והוא היה אצל לקוח אז הוא אמר שהוא יחזור אלי ושאני יכין 20 דקות כי הוא צריך להסביר לי על זה. חשבתי לעצמי מה כבר הוא צריך להסביר לי והוא באמת דבר איתי למעלה מ20 דקות והסביר לי מה שצריך. אחרי שיחת הטלפון הוא אמר לי תתקשרי מתי שאת רוצה אני יעזור לך, עכשיו זה בן אדם שלא מכיר אותי ולא חייב לי כלום ובזמן הזה הוא יכל לעשות עבודה למשהו אחר. המקצועיות והאמינות והקשב שלו זה באמת במקום הראשון!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
קטיה בנוביץ, הרצליה.
אשרור: 29/10/2013
משוב: 15/07/2013
תיאור השירות:
ייעוץ מקדים להתקנת מזגן.
חוות דעת:
הוא היה סופר נחמד, הוא היה מאוד מקצועי וישב איתנו הרבה זמן ובדק הרבה אפשרויות להתקנה.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 613 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.