היה נהדר!
אבי בדק ביסודיות ולא ויתר ובדק שוב.
עשה עבודה מעל ומעבר והשאיר אחריו נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלעית דפנה, אורנית.
אשרור: 10/09/2023
משוב: 11/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת אלקטרה שכלל החלפת כבל.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, ממש מקצועי, ידע מה התקלה לפני שהגיע, פתר את זה ממש מהר, המחיר היה הוגן לדעתי והיחס מעולה. הוא איש מקסים ואני ממש ממליצה עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריאנה ז׳ינז׳רוב, ראש העין.
משוב: 30/08/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי בעל 1.5 כוח סוס של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אבי היה בסדר גמור, הוא הגיע מהר מאוד והיה זמין.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
רביד ע. ראש העין.
משוב: 28/05/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מקיפה ומילוי גז.
חוות דעת:
היה מעולה.
מאוד אדיב, מסביר ונחמד.
מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפי ס. אורנית.
אשרור: 10/07/2022
משוב: 13/03/2022
תיאור השירות:
תיקון מזגן רצפתי תדיראן 3.5 כ"ס. החלפת חלקים ותיקון חיבורי חשמל.
חוות דעת:
אבי הגיע מיד בהתראה קצרה. היה מאוד נעים וסבלני. הסביר הכל בצורה מפורטת. עבד מהר ובגשם עם ניילון שתליתי מעליו. הכל כדי שיהיה לנו חימום בבית. סגר הכל בצורה יפה והשאיר אחריו את המקום נקי ומסודר. מהמחיר הייתי מרוצה. בנאדם מקסים! אני ממליץ עליו בחום. היה מצוין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי ויצמן, ראש העין.
משוב: 11/04/2022
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן ובדיקה של שני מזגנים נוספים.
חוות דעת:
היה נחמד מאוד, אדיב ושירותי. דאג לבדוק הכל לפרטי פרטים ונראה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמי ה. ראש העין.
אשרור: 12/09/2021
משוב: 24/06/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילת מים ממזגן מפוצל.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שני כהן, ראש העין.
אשרור: 21/06/2021
משוב: 22/04/2021
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז.
חוות דעת:
מקצועי, אדיב, מסביר כל דבר לפני והמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירון טייבי, ראש העין.
משוב: 16/12/2020
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא בא בזמן, בדק את המזגן ונתן כמה המלצות. היחס היה טוב והמחיר לדעתי היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ארמן בקשיי, ראש העין.
משוב: 10/09/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן אלקטרה שכלל החלפת מספר כבלים וניקוי פילטר.
חוות דעת:
שירות מצוין! הוא הגיע בזמן, היה מקצועי והיחס האישי שלו היה בסדר גמור. אני מרוצה מהשירות וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 585 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
שאלות ותשובות עם אבי
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.