היה מעולה! אבי השתמש עם מיכשור חדיש לאיתור בריחת הגז. לאחר איתור הבעיה, אבי הציע מספר הצעות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי קליין, יהוד.
אשרור: 19/11/2012
משוב: 05/08/2012
תיאור השירות:
מילוי גז במזגן מחברת אלקו.
חוות דעת:
הוא הגיע אלי באותו היום שדיברתי איתו והיה מצויין. הוא איש מאוד חביב ונעים. הוא עשה עבודה טובה והכל עכשיו בסדר :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרונה ע. שוהם.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 09/08/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן מיני מרכזי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
אדם נפלא עם תודעת שירות נדירה!
הגיע לטפל במזגן מיני מרכזי שנמצא תחת אחריות של אלקטרה.
הייתה בעיית נזילה קשה מהתקרה. שלושה טכנאים של אלקטרה פקדו את ביתי בשבוע וחצי ואף אחד מהם לא הצליח לפתור את הבעיה.
פניתי לאבי שהסכים להגיע בהתראה מיידית - הגיע בשעת ערב מאוחרת, היה נעים, מקצועי, מסודר, הסביר לפרטי פרטים ופתר את הבעיה!!!!
שהה אצלי מעל שעתיים וגבה מחיר מגוחך בעיניי.
מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גונן מרחב, חולון.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 07/08/2023
תיאור השירות:
החלפת עינית למזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
אני מרוצה. הוא נתן מענה מהיר, היה זמין וגבה מחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד אור-זך, פדואל.
אשרור: 06/03/2024
משוב: 14/11/2023
תיאור השירות:
החלפת כרטיס במזגן מיני מרכזי 3.5 כח סוס.
חוות דעת:
המזגן שלי לא עבד, הוא היה אצלי 3 שעות ובסוף החליף כרטיס חיצוני. הוא אדם מאוד נחמד, כל הזמן רצה לוודא שאני מרוצה, כשניסה להסביר לי את הבעיה היה לו קצת קשה כנראה בגלל השפה, הוא כל הזמן מתנצל. המזגן עובד בסוף.
מחיר
9
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
ישראל גמליאל, תל אביב.
אשרור: 25/02/2024
משוב: 18/06/2023
תיאור השירות:
ניקוי ותיקון מזגן מיני מרכזי שכלל החלפת קבל.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! לאחר בדיקה מעמיקה סידר את הכבלים, והחליף קבל ניקה וסידר את המזגן, שפועל כעת בצורה מיטבית ולשביעות רצוני המלאה. כל זאת עם חיוך, סבר פנים יפה והסבר ממצה לכל פעולה שלו. המחיר היה סביר לחלוטין. בהחלט אשמור לו מקום למקרה שנזדקק לו בנושאי מיזוג בשעת מצוקה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל גפרי, מודיעין.
אשרור: 25/02/2024
משוב: 26/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן עילי.
חוות דעת:
הוא אלוף ומצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הוד מ. ראש העין.
אשרור: 05/02/2024
משוב: 05/07/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
היה נהדר!
אבי בדק ביסודיות ולא ויתר ובדק שוב.
עשה עבודה מעל ומעבר והשאיר אחריו נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 585 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.